اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه اول تنیس مناطق کشور

قم با مدعیان قهرمانی تنیس کشور همگروه شد

تیم مردان هیئت تنیس قم در پیکارهای تنیس قهرمانی مناطق کشور با تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی همگروه شد.

قم با مدعیان قهرمانی تنیس کشور همگروه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان زمان زیادی به آغاز پیکارهای تنیس قهرمانی مناطق کشور باقی نمانده است و به همین منظور از سوی این فدراسیون کادر داوری رقابت‌های تنیس مناطق کشور معرفی شدند.

این در حالی است که مرحله دوم مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور به صورت همزمان از روز یکشنبه هفته آینده نهم تیر ماه به مدت یک هفته به میزبانی چهار هیئت تنیس کشور برگزار می‌شود و در آن تقریبا تمامی تیم‌ها از سراسر کشور حضور دارند.

با قرعه کشی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس کشورمان در گروه اول یا منطقه یک این دوره از مسابقات که تیم هیئت تنیس قم حضور دارد، تنیس‌بازان قمی با رقبای مطرحی همچون البرز، تهران، زنجان، قزوین، مرکزی و همدان همگروه هستند.

تیم‌های حاضر در گروه اول مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور از روز یازدهم تیرماه به مدت شش روز دیدارهای خود را در تلاش برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها به میزبانی هیئت تنیس استان همدان برگزار خواهند کرد در حالی که مهرشاد شهیدی‌پور از تهران سرداور این رقابت‌ها است.

این در شرایطی است که در منطقه دو تیم‌های تنیس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و گیلان حضور دارند و از نهم تا شانزدهم تیرماه رقابت‌های خود را به میزبانی هیئت تنیس استان گیلان در رشت برگزار می‌کنند و حمید رضایی از تهران سرداور این رقابت‌ها معرفی شده است.

همچنین در منطقه سه مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور تیم‌های تنیس هیئت استان‌های اصفهان، ایلام، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و چهارمحال و بختیاری از نهم تا شانزدهم تیرماه در شهرکرد به سرداوری حسن لاچینی از اصفهان به رقابت می‌پردازند.

در حالی که زمان برگزاری پیکارهای تنیس منطقه چهار کشور در زمان دیگری از سوی فدراسیون تنیس کشورمان اعلام می‌شود، تیم‌های حاضر در منطقه پنج تنیس کشور نیز هیئت استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان و مازندران هستند که به صورت همزمان به میزبانی مجموعه تنیس گلسرخ بابلسر با یکدیگر مسابقه می‌دهند و سام صدری از اصفهان سرداور این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/78002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول