اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فراکسیون معدن مجلس خواستار شد

بهره‌برداری کارخانه کک‌سازی سوادکوه تا 2 سال آینده

نایب رئیس فراکسیون معدن و تولیدات معدنی مجلس با اشاره به استفاده از شیوه‌های مدیریتی در تکمیل کارخانه کک‌سازی، گفت: کارخانه کک‌سازی سوادکوه باید تا دو سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری کارخانه کک‌سازی سوادکوه تا 2 سال آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال علیپور امشب در جلسه بررسی وضعیت کارخانه کک‌سازی سوادکوه با تاکید بر اینکه کارخانه کک‌سازی و زغال‌شویی باید دو ساله به مرحله اجرایی برسد، گفت: با بهره‌برداری از کارخانه کک‌سازی و زغال‌شویی شاهد فعالیت معادن، سامان، گلی‌ران، کرد‌آباد یک و دو خواهیم بود و تا 20 روز آینده پیمانکار معادن کردآباد یک و دو مشخص می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون معدن و تولیدات معدنی مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه کک‌سازی قابلیت استفاده از زغال همه معادن را دارد و افزایش تولید و اشتغال‌زایی را فراهم می‌آورد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی‌تر پیمانکار کارخانه کک‌سازی سوادکوه شد و افزود: اگر نیاز باشد از «تشر مدیریتی برای پیشبرد آماده‌سازی کارخانه کک‌سازی هم استفاده شود.

وی با تأکید بر اجرای صفر تا 100 فعالیت طرح کک‌سازی توسط پیمانکار، یادآور شد: برخی از مدیران کل استانی در بحث کک‌سازی قول پیگیری را می‌دهند که ایراد است، هر چند کمک تسهیلات باید توسط مدیران انجام شود ولی تنبیه و تشویق و کنترل و نظارت باید در جای خود استفاده شود.

علیپور خواستار ورود قوی‌تر فرماندار، مدیران کک‌سازی و شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی برای اتمام کک‌سازی شد و خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستانی به صورت قوی‌تری برای اتمام پروژه کک‌سازی ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول