اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کرمان عنوان کرد

پرداخت 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان کرمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی سال گذشته 9 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال یک‌هزار و 485 نفر از بسیجیان و ایثارگران استان کرمان پرداخت شد.

پرداخت 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید کاظمی‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه و اشتغال استان کرمان اظهار داشت: رویکرد سپاه با توجه به اعتبارات موجود خود در زمینه معیشتی بسیجیان و ایثارگران گذاشته شد و بخشی از این اعتبار برای اشتغال هزینه شد.

وی بیان داشت: طی سال 89 در مجموع 68 نفر از بسیجیان و ایثارگران استان کرمان 400 میلیون تومان از اعتبارات بانک بسیجیان برای اشتغال استفاده کردند.

کاظمی‌پور افزود: سال 90 تعداد افراد بهره‌مند از تسهیلات بانک بسیجیان برای ایجاد اشتغال 400 نفر با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان بود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز 9 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال یک‌هزار و 485 نفر از بسیجیان و ایثارگران استان کرمان پرداخت شد.

کاظمی‌پور ابراز داشت: رویکرد سپاه حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است و تعهد سال جاری ما نیز در استان کرمان ایجاد 2 هزار نفر اشتغال است.

وی آموزش به متقاضیان اشتغال را جزو اصلی‌ترین سرفصل‌های کاری عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته 6 هزار ساعت آموزش متقاضیان کار در استان کرمان توسط سپاه ثارالله انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه تعداد پرونده‌هایی وارده به مجموعه بیش از توان است، درخواست کرد تا تعدادی از پرونده‌ها به تناسب مبحث به دستگاه‌های متولی ارجاع داده شود که این مسئله با موافقت استاندار و اعضای کارگروه اشتغال استان کرمان قرار گرفت.

انتهای پیام/80017/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول