اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

انتخاب حجت‌الاسلام روحانی نشان اعتماد مردم به روحانیت است‌

استاندار خراسان شمالی با اشاره به بی‌اثر بودن تبلیغات منفی دشمنان‌ برای سلب اعتماد مردم ایران از روحانیت طی سال‌های اخیر گفت:‌ انتخاب حجت‌الا‌سلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور نشان از اعتماد بالای مردم ایران به روحانیت است.

انتخاب حجت‌الاسلام روحانی نشان اعتماد مردم به روحانیت است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمود احمدی بیغش در دیدار با مدیر کل و مدیران تبلیغات اسلامی استان گفت: این موضوع وظیفۀ روحانیون را در کشور سنگین‌تر کرده است.

وی با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی  افزود: تاسیس این نهاد ارزشمند، از تدابیر و آینده نگری حضرت امام (ره)بوده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: حضرت امام (ره)می‌خواستند، با تاسیس این نهاد جلوی افراط و تفریط در حوزۀ ترویج دین اسلام گرفته شود و با حضور و انسجام روحانیون در سازمان تبلیغات اسلامی، اسلام ناب در شهرها و روستاها تبلیغ شود و افراد فرصت طلب هم مجال نیابند تا با تزریق تفکرات و عقاید مسموم به جامعه، به نام دین جنایت کنند.

احمدی بیغش رسالت روحانیون شاغل در سازمان تبلیغات را سنگین‌تر از سایر روحانیون دانست و اظهار داشت: روحانیون، پیش قراولان و  پرچم داران عرصه‌های فرهنگی و ترویج دین هستند و هر جا که خیزش و انقلابی با منشأ  اسلامی پدید آمده، حتماً روحانیت در آن نقش داشته است و اگر می‌خواهید انقلاب و حکومت منحرف نشود، باید نقش روحانیت در آن پر رنگ شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، به ناکارآمدی و بی اثر بودن تبلیغات منفی دشمنان  در خصوص سلب اعتماد مردم ایران از روحانیت در سال‌های اخیر، اشاره کرد و گفت:  انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور در انتخابات 24 خرداد، نشان از اعتماد بالای مردم ایران به روحانیت است و این مسئله وظیفۀ روحانیون را در کشور سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول