اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال

5 سالن ورزشی در تربت‌ حیدریه احداث می‌شود

معاون شهردار تربت ‌حیدریه از احداث 5 سالن ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

5 سالن ورزشی در تربت‌ حیدریه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، ابوالقاسم عظیمی ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی اظهار کرد: پنج سالن ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در مناطق حاشیه‌نشین شهر تربت‌حیدریه شامل رباط بالا، رباط پایین، ملکی، کوی کارمندان و جاده انگلیس احداث می‌شود.

وی گفت: مساحت هر قطعه زمین 500 مترمربع است که با مشارکت نیروی مقاومت بسیج انجام می‌گیرد.

عظیمی اضافه کرد: مسکن مهر در مکان درستی که مورد استقبال مردم باشد جانمایی شد و شاید این هم یکی از دلایلی است که مردم به حاشیه شهر پناه بردند و با تمام این اوصاف ناگزیریم برخی خدمات شهری را به این افراد ارائه کنیم اما با ساخت و سازهای حاشیه شهر به شدت برخورد می‌کنیم و به همین دلیل تاکنون 17 باب منزل را در این محدوده تخریب کرده‌ایم.

وی نزدیک ‌بودن مسافت تربت‌حیدریه به مشهد را از جمله عواملی دانست که سبب افزایش حاشیه‌نشینی در تربت‌حیدریه شده است.

عظیمی گفت: به دلیل هزینه‌های پایین‌تر زندگی در تربت‌حیدریه در مقایسه با مشهد بسیاری از روستانشینان به تربت‌حیدریه مهاجرت می‌کنند و این موضوع یکی از دلایل افزایش جمعیت حاشیه‌نشین در تربت‌حیدریه است.

وی گفت: تربت‌حیدریه در زمینه مشکل حاشیه‌نشینی جایگاه سوم استان و 17 کشور را داراست و خلأ مدیریت جمعیت حاشیه‌نشین سبب شکل‌گیری این معضل است.

معاون شهردار تربت‌حیدریه از دیگر مشکلات این شهرستان را نبود مجتمع فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: این مجتمع یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام تربت‌حیدریه است و در حال حاضر بیشتر شهرستان‌های همتراز تربت‌حیدریه حداقل یک مجتمع فرهنگی هنری دارند اما این شهرستان هنوز دارای مجتمع فرهنگی هنری نیست.

انتهای پیام/70003/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول