اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

ابلاغ بودجه‌های قرآنی دیر شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ابلاغ بودجه‌های قرآنی به دستگاه‌ها دیر شده است و باید این امر محقق شود تا بتوانیم فعالیت‌های قرآنی را ساماندهی کنیم.

ابلاغ بودجه‌های قرآنی دیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی اسماعیلی طبا ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان قرآنی که در سالن شهید آوینی برگزار شده بود اظهار کرد: ایام مبارکی را در حال سپری کردن هستیم و باید خود را برای ورود به مهمانی خدا و بهار نزول قرآن آمده کنیم.

وی افزود: این محفل، محفلی قرآنی است و دو شاخصه مهم قران و عترت باید در کسی که مفسر قرآن است وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: کار قرآنی زمانی کامل است که به حلقه ولایت متصل شده باشد در این راستا امیدواریم بتوانیم این حرکت قرآنی را به انقلاب امام زمان گره بزنیم.

وی با اشاره به برنامه شورای سیاست‌گذاری در سال گذشته بیان داشت: در این شورا منشور قرآنی تهیه شد که به اعتبارات و بودجه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نظارت می‌کند.

اسماعیلی طبا ادامه داد: بودجه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز ابلاغ نشده است که امیدواریم به زودی این امر محقق شود و بتوانیم طرح آمایش گروه‌های فعال قرآنی را در قم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این طرح، آمار دقیقی از وضعیت فعالان قرآنی تهیه می‌شود گفت: با این آمایش تجهیزات و اعتبارت مورد نیاز برای موسسه‌های قرآنی مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: موسساتی که در استان قم فعالیت قرآنی می‌کنند فعالیتشان بیشتر از ظرفیت یک استان است و گاهی این فعالیت‌ها به صورت ملی و یا بین‌المللی نیز انجام می‌شود.

وی افزود: باید اعتبارات خوبی به این موسسات داده شود تا بتوانند به صورت شایسته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

اسماعیلی طبا با بیان اینکه قم مرکزیت علوم قرآنی است؛ گفت: نمایشگاه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در قم برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ابلاغ بودجه قرآنی دیر شده است خاطر نشان کرد: باید این بودجه هرچه زودتر به این اداره کل ابلاغ شود تا تمام دستگاه‌ها بتوانند فعالیت‌های قرآنی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/78005/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول