اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

بودجه‏های متمرکز برنامه‏ریزی را در شهرستان‏ها با مشکل مواجه می‏کند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: بودجه‏های متمرکز برنامه‏ریزی برای اجرای برنامه‏‌های تبلیغات اسلامی در شهرستان‏ها را با مشکل مواجه می‏کند.

بودجه‏های متمرکز برنامه‏ریزی را در شهرستان‏ها با مشکل مواجه می‏کند

حجت‏الاسلام والمسلمین داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، به بیان نقش سازمان تبلیغات اسلامی در گفتمان‏سازی برای انقلاب و مطالبات مقام معظم رهبری پرداخت و در عین حال، با انتقاد از تمرکز بودجه‏های تبلیغات اسلامی در استان تهران، آن را به عنوان یکی از مشکلات برنامه‏ریزی در شهرستان‏ها عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: برنامه‏ها و اولویت‏های تبلیغی در مناطق و شهرستان‏های مختلف استان تهران با هم متفاوت است.

ضمیررضوانی گفت: بودجه متمرکز قطعاً برنامه‏ریزی متمرکز را به دنبال خواهد داشت که از کارآیی لازم برخوردار نخواهد بود.

* کادرسازی مبلغان اسلامی بر عهده حوزه علمیه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تربیت و کادرسازی مبلغان اسلامی بر عهده حوزه‏های علمیه است، افزود: این نهاد وظیفه سازماندهی و ساماندهی تبلیغ در سطح اجتماع را بر عهده دارد.

ضمیررضوانی تصریح کرد: معتقدیم اسلام ناب محمدی (ص) در حوزه‏های علمیه ارائه می‏شود و یقیناً خواستار حفظ و پاسداشت آن در همین اماکن مقدس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات، حوزه‏های علمیه نیز پا به پای دیگر نهادها و ارگان‏ها به ارتقای سطح خود می‏اندیشند و ارتباط تنگاتنگ آنها با مردم در اجتماع سبب می‏شود تا در صورت لزوم به ارائه دوره‏های تخصصی و آموزش‏های نوین خود را تجهیز کنند.

انتهای پیام/2568/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول