اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج عنوان کرد

نقش مهم دانشگاه‌ها در ارتقای سطح علمی و آموزشی کهنوج

فرماندار کهنوج گفت: رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی در شهرستان مدیون دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است.

نقش مهم دانشگاه‌ها در ارتقای سطح علمی و آموزشی کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد این شهرستان رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی در شهرستان را مدیون دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خواستار کیفی‌سازی آموزشی و جذب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا در این واحد شد.

بیان داشت: یکی از مزایای زیرساخت‌ها و تاثیراتی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج بر این شهرستان گذاشته، برون‌زدایی از کشاورزی سنتی و حرکت به سمت کشاورزی صنعتی است.

اصغر پوربهزادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه واحد کهنوج در راستای تعامل و همکاری با سایر نهادهای این شهرستان برای رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود با آنها دیدار می‌کنند.

وی افزود: ما باید از تجربیات مدیران شهرستان در حوزه‌های اجرایی استفاده کنیم تا بتوانیم، دانشگاه را در مسیر صحیح هدایت کنیم.

پوربهزادی خواستار ارائه رهنمودها و بیان دغدغه‌های موجود در شهرستان از سوی مسئولان شد تا دانشگاه بتواند خواسته‌ها و توصیه‌ها را در مسیر صحیح با برنامه‌های مدون مبتنی بر خرد جمعی عملیاتی کند.

وی بیان داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی است و افتخاراتی که دانشگاه به دست آورده در واقع همان میوه و ثمره انقلاب است.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه کهنوج نیز تلا‌ش‌های جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را در رفع مشکلات و موانع فرهنگی ستودنی دانست و عنوان کرد: ما باید در مقابله با تهاجمی که در سطح جامعه از سوی دشمنان اتفاق افتاده، برنامه‌ریزی‌های دقیق را انجام دهیم.

وی خواستار کادرسازی، آینده‌سازی و انبوه‌سازی در مسائل فرهنگی شد و گفت: انجام این کار با نیروی انسانی کارآزموده و ارتقای سطح کیفیت آموزش و فرهنگ در دانشگاه‌ها میسر است.

امام جمعه کهنوج ابراز داشت: رشته‌های تحصیلی باید به سمت اجرایی شدن پیش روند تا زمینه حضور دانشجویان در بخش صنعت شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/80008/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول