اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاز نخست طرح ملی واکسیناسیون دام

29 هزار راس گاو و گوساله در سیستان و بلوچستان مایه‌کوبی می‌شوند

در فاز نخست طرح ملی و سراسری واکسیناسیون دام علیه بیماری تب برفکی، 29 هزار راس گاو و گوساله در سیستان و بلوچستان مایه‌کوبی می‌شوند.

29 هزار راس گاو و گوساله در سیستان و بلوچستان مایه‌کوبی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، معاون فنی اداره‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ظهر امروز با حضور در محل شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های مرزی زابل، زهک و هیرمند، اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل‌های فنی سازمان دامپزشکی کشور را به منظور حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی دام و ارتقا سطح بهداشت عمومی جامعه بسیار مهم و ضروری دانست.

روح‌الله زاهدی در آستانه آغاز فاز نخست طرح ملی و سراسری واکسیناسیون دام علیه بیماری تب برفکی و همچنین ارزیابی و بررسی محدودیت‌ها و قابلیت‌های شبکه‌های دامپزشکی به شهرستان‌های زابل، زهک و هیرمند سفر کرده است.

وی ضمن دیدار با کارکنان شبکه‌های دامپزشکی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات آنان، زحمات و اقدامات دامپزشکی را علی‌رغم تمامی کاستی‌ها و مشکلات ستودنی عنوان کرد.

معاون فنی اداره‌کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در این دیدار اذعان داشت: اطمینان خاطر مردم از مصرف فرآورده‌های سالم و با کیفیت، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه دامپزشکی در اقصی نقاط میهن اسلامی است که صادقانه خدمت می‌کنند.

گفتنی است، فاز نخست طرح ملی و سراسری واکسیناسیون دام علیه بیماری تب برفکی به مدت 20 روز کاری از روز هفتم تیرماه با مشارکت بخش خصوصی در سراسر استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول