اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان خبر داد

آغاز پرداخت خسارت به کشاورزان خوزستانی

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: پرداخت خسارت به کشاورزان خوزستانی از سوی بیمه‌ در سطح استان در روزهای آینده آغاز می‌شود.

آغاز پرداخت خسارت به کشاورزان خوزستانی

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پرداخت خسارت وارده به گندمکاران و جو‌کاران در سطح استان خوزستان از روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده برای تامین خسارت کشاورزان افزود: برای پرداخت خسارت به کشاورزان تنها یک هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به نحوه تخصیص این اعتبار به کشاورزان خوزستانی گفت: قرار است از این میزان 200 میلیارد ریال به خسارت‌های وارده به گندم و جوی دیم اختصاص یابد.

وی با اشاره به پرداخت خسارت به کشاورزان گندم‌کار و جو‌کار آبی عنوان کرد: 800 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت خسارت به کشاورزان گندم‌کار و جو‌کار دیم اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط تخصیص اعتبار خسارت به کشاورزان ابلاغ شده است، گفت: از روزهای آینده تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده به کشاورزان آغاز می‌شود.

آملازاده اضافه کرد: خسارت‌های وارده به تاسیسات شهری و ... قرار است در برآوردهای کارشناسی انجام شده تعیین و در تعریف پروژه‌های سال‌جاری اعتبار لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش اعظم خسارت‌های پرداخت شده در روزهای آینده مربوط به بارندگی اردیبهشت ماه سال‌جاری است که در مدت کمتر از 72 ساعت بین 150 تا 215 میلی‌متر در شهرهای مختلف خوزستان باران بارید.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول