اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک:

فضا و مکان برای رقابت 985 کنکوری در سیریک مهیاست

فرماندار سیریک گفت: فضا و مکان برای رقابت 985 کنکوری در سیریک مهیاست.

فضا و مکان برای رقابت 985 کنکوری در سیریک مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان سیریک اظهار داشت: اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در کنکور سراسری سال‌جاری در شهرستان سیریک تعداد 985 داوطلب شرکت کردند که از این مجموع تعداد 582 نفر را دختران و 403 نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

فرماندار سیریک اضافه کرد: آزمون در دو سالن مدرسه شبانه‌روزی امام رضا (ع) و تربیت بدنی با آمادگی کامل برگزار خواهد شد.

اسفندیاری یادآور شد: سال گذشته از مجموع 974 نفر شرکت کننده در آزمون سراسری کنکور، 366 نفر در دانشگاه‌های ملی، علوم پزشکی و دانشگاه فرهنگیان و در مجموع 85 درصد  دانش آموز شهرستان سیریک در مراکز آموزش عالی پذیرفته شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: آبادانی کشور پیشرفت مادی و معنوی جامعه و دستیابی به رتبه نخست منطقه‌ای که در سند چشم انداز 20 ساله پیش‌بینی شده در سایه تعمیق ایمان و افزایش انگیزه‌های دینی جامعه و به ویژه نسل جوان امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین اندام و قلب پیکره جامعه است، اظهار داشت: آموزش و پرورش می‌تواند موجب شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و این استعداد و توانایی تنها با تقویت آموزش و پرورش میسر می‌شود.

انتهای پیام/88004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول