اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

63/49 درصد شرکت‌کنندگان کنکور 92 گچساران زنان هستند

فرماندار گچساران گفت: 63/49 درصد شرکت‌کنندگان آزمون‌های کنکور سراسری 92 در گچساران، زنان هستند.

63/49 درصد شرکت‌کنندگان کنکور 92 گچساران زنان هستند

محمد شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آزمون داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 92 همزمان با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و شرکت‌کنندگان کنکور 92 در گچساران همزمان با سراسر کشور در این آزمون حضور می‌یابند.

وی ابراز داشت: این آزمون در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 6، 7 و 8 تیرماه در سه حوزه امتحانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به حضور و شرکت 3 هزار و 323 داوطلب در آزمون سراسری کنکور 92 در این شهرستان، یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است.

شفیعی بیان کرد: از مجموع داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کنکور 92 در گچساران، تعداد یک‌هزار و 213 نفر را مردان و 2 هزار و 110 نفر را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نوبت برگزاری رشته علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه؛ ششم تیر است، افزود: 239 دانش‌آموز دختر و 375 دانش‌آموز پسر با هم به رقابت می‌پردازند.

شفیعی با اشاره به این‌که آزمون رشته هنر نیز عصر روز پنج‌شنبه؛ ششم تیر با شرکت 65 نفر برگزار می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد 46 دانش‌آموز دختر و 19 دانش‌آموز پسر متقاضی در این رشته شرکت می‌کنند.

وی گفت: زمان برگزاری کنکور سراسری رشته علوم تجربی صبح جمعه هفتم تیر بوده که در این رشته یک‌هزار و 820 نفر به رقابت می‌پردازند.

این مسئول در گچساران تصریح کرد: در آزمون رشته علوم تجربی در گچساران یک‌هزار و 306 زن و 514 مرد شرکت می‌کنند.

شفیعی ادامه داد: بعد از ظهر روز جمعه رشته زبان خارجه با حضور 224 شرکت کننده شامل 146 زن و 78 مرد برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: آخرین آزمون از کنکور 92 روز شنبه در رشته علوم انسانی و با حضور 600 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به این‌که در این آزمون نیز تعداد شرکت کنندگان زن بیشتر از مردان است، افزود: در آزمون علوم انسانی تعداد مردان 227 نفر و تعداد زنان 373 نفر است.

فرماندار گچساران با بیان این‌که 63/49 درصد شرکت کنندگان کنکور 92 گچساران را زنان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: طی بخشنامه‌ای به کلیه ادارات مرتبط اعلام شده که در هر چه بهتر و سالم‌تر برگزار شدن این دوره از آزمون سراسری 92، همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول