اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

صادرات بیش از 6 هزار تن کالا از گمرک خوی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: 6 هزار و 256 تن کالا از گمرک خوی در دو ماه نخست سال‌ جاری صادر شد.

صادرات بیش از 6 هزار تن کالا از گمرک خوی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات گمرک پیرانشهر، اظهار داشت: دو ماه نخست سال ‌جاری، 126 هزار و 654 تن کالا به ارزش 35 میلیون و 577 هزار و 912 دلار از گمرک پیرانشهر صادر شد.

وی با اشاره به میزان صادرات گمرک پیرانشهر در دو ماه نخست سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت 63 هزار و 932 تن کالا به ارزش 33 میلیون و 247 هزار و 486 دلار از گمرک پیرانشهر صادر شده است.

سیداحمدی از افزایش صادرات کالا از گمرک پیرانشهر خبر داد و گفت: دو ماه نخست سال‌جاری صادرات کالا از این گمرک نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، از نظر وزن 98 درصد و از نظر ارزش ریالی هفت درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک پیرانشهر در دو ماه نخست سال جاری 281 دلار برآورد می‌شود.

وی به صادرات کالا از گمرک خوی در دو ماه نخست سال جاری و مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: میزان صادرات کالا از این گمرک به ترتیب در زمان‌های ذکر شده، 6 هزار و 256 تن و 8 هزار و 632 تن بود.

سیداحمدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرک خوی در دو ماه نخست سال جاری را 2 میلیون و 424 هزار و 183 دلار عنوان کرد و اظهار داشت: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 4 میلیون و 480 هزار و 168 دلار گزارش شده است.

وی اضافه کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک خوی در دو ماه نخست سال‌جاری 387 دلار است.

سیداحمدی به کاهش صادرات کالا از گمرک خوی، اشاره کرد و افزود: دو ماه نخست سال‌جاری صادرات کالا از گمرک خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 28 درصد و از نظر ارزش دلاری 46 درصد کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/61010/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول