اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد

توزیع 10 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از توزیع 10 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت در سراسر هرمزگان به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

توزیع 10 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی با اعلام این خبر اظهار داشت: گسترش فرهنگ انتظار از وظایف ذاتی و الزامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این راستا برنامه‌های متنوعی همزمان با اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام مهدی (عج) توسط این اداره برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر کتاب، پنج هزار نرم‌افزار چند رسانه‌ای با موضوع فرهنگ مهدویت نیز از طریق مراکز فرهنگی – هنری در میان نهادهای مردمی و تشکل‌های دینی و مذهبی توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: با همکاری سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری سه جشن مردمی نیز در سه منطقه بندرعباس با حضور هنرمندان مطرح استان، سخنرانان و مدیحه سرایان برجسته برگزار می‌شود.

مرشدی یادآور شد: برپایی 10 ایستگاه صلواتی نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این ایستگاه‌ها بسته‌های فرهنگی مرتبط با مهدویت، کتاب و نرم افزارهای چندرسانه‌ای توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع 10 هزار جلد کتاب با موضوع مهدویت در استان آغاز شده است که اکثر این کتاب‌ها برای سنین کودک و نوجوان تدارک دیده شده است که با هدف نهادینه کردن این فرهنگ در میان آینده سازان این مملکت است.

انتهای پیام/2310/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول