اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود

همایش «از ایده تا اجرا در یک روز» در اصفهان

دبیر اجرایی همایش «از ایده تا اجرا در یک روز» از برگزاری این همایش در تاریخ 16 تیرماه در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان خبر داد.

همایش «از ایده تا اجرا در یک روز» در اصفهان

حمید زمانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: همایش «از ایده تا اجرا در یک روز» یک رویداد آموزشی تجربی است که در یک روز برگزار و شرکت‌کنندگان شامل برنامه‌نویسان، استادان، دانشجویان، فعالان استارتاپ برای تبادل نظرات در این همایش شرکت می‌کنند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان این همایش ایده‌های جدید را ارائه و تا مرحله اجرا پیش می‌روند.

دبیر اجرایی همایش «از ایده تا اجرا در یک روز» با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود، تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش مقدمه‌ای برای پیوستن به شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی در حوزه اینترنت است.

وی ادامه داد: این برنامه در یک کارگاه یک روزه با بیان پرداخت کسب و کارهای اینترنتی به ایده‌پردازی و اینکه ایده را چگونه به یک مدل کسب و کار با کیفیت تبدیل و جلب نظر سرمایه‌داران را آموزش می‌دهد.

زمانی اضافه کرد: ایده‌های خوب تنها ایده‌های ناب نیستند و امکان اینکه یک ایده ساده و تکراری را تبدیل به یک محل درآمد بسیار پرسود کند، دارای اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به اینکه ارائه این ایده‌ها تنها به همین جا ختم نمی‌شود، افزود: در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می‌توانند به سایتhttp://startup.shbu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 6816761 داخلی 126 تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول