اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس خبر داد

انجام تعمیرات اساسی نیروگاه خلیج فارس توسط نیروهای داخلی

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی (اورهال) واحد 4 نیروگاه گازی خلیج فارس خبر داد.

انجام تعمیرات اساسی نیروگاه خلیج فارس توسط نیروهای داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی نیروگاه خلیج فارس، هاشم امیری‌میرزائی افزود: تعمیرات اساسی این واحد برای نخستین بار توسط متخصصان نیروگاه خلیج فارس انجام شده است.

وی تصریح کرد:‌ تعمیرات اساسی نیروگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری حمایت از تولید و سرمایه ایرانی و با اتکا به نیروهای متخصص و توانمند نیروگاه انجام شده است.

مدیرعامل نیروگاه خلیج فارس در ادامه اظهار داشت: عدم استفاده از نیروهای متخصص خارجی،‌ استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در ساخت قطعات، ‌صرفه جویی ارزی در خرید قطعات و خدمات و ‌بازسازی‌ها، برون رفت از مشکلات ناشی از تحریم‌ها،‌ خودباوری در استفاده از نیروهای متخصص داخلی، ‌حفظ و کارآمدی آنها در تحقق شعار ‌ما می‌توانیم، ‌افزایش توان تخصصی کارکنان نیروگاه متناسب با دانش و فن آوری روز دنیا، خلق ایده‌های نو، ‌کاهش هزینه‌ها، ‌ارتقا مدیریت مبتنی بر منابع انسانی با هدف رهایی از هر گونه وابستگی خارجی از جمله دستاوردهای انجام تعمیرات اساسی توسط نیروهای متخصص داخلی است.

این مقام مسئول با قدردانی از حمایت‌های معاونت هماهنگی تولید توانیر خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی این نوع واحدها (GT13E2) تا قبل از واحد 4 توسط نیروهای خارجی به صورت سوپروایزری با هزینه بسیار زیاد انجام می‌شد، که اکنون با تلاش کارکنان و متخصصان نیروگاه خلیج فارس این انحصار برداشته شده است.

نیروگاه برق خلیج فارس دو و هفت دهم درصد از برق کشور را تولید می‌کند، این نیروگاه در سال 84 راه اندازی شد و در فاصله 40 کیلومتری شهر بندرعباس واقع است.

انتهای پیام/88001/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول