اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای مرکز قم خبر داد

پخش مستقیم برنامه‌های مسجد جمکران در 8 شبکه بین‌المللی

معاون سیمای مرکز قم به پخش مستقیم برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای هشت شبکه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: العالم، الکوثر و پرس تی‌وی بخشی از شبکه‌های بین‌المللی هستند که با مسجد مقدس جمکران ارتباط زنده برقرار کردند.

پخش مستقیم برنامه‌های مسجد جمکران در 8 شبکه بین‌المللی

سید عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: سیمای مرکز قم نیز به همین مناسبت برنامه‌های جذابی را برای پخش و ضبط تدارک دیده است.

وی به مهم‌ترین برنامه سیمای مرکز قم در ایام نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: از روز جمعه برنامه‌های پخش مستقیم از مسجد مقدس جمکران برای شبکه‌های مختلف سیما کلید خورده است.

معاون سیمای مرکز قم به پخش مستقیم دعای ندبه از مسجد مقدس جمکران برای شبکه یک سیما در روز جمعه اشاره کرد و افزود: یک دستگاه واحد سیار به همراه 100 نفر از نیروهای انسانی صدا و سیمای مرکز قم برای ضبط و پخش برنامه‌های مختلف در مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.     

موسوی به پخش مستقیم برنامه‌های مسجد مقدس جمکران برای هشت شبکه بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: العالم، الکوثر و پرس تی وی بخشی از شبکه‌های بین‌اللملی هستند که با مسجد مقدس جمکران ارتباط زنده برقرار کردند.

وی از پوشش ضبط و پخش برنامه‌های جمکران از جمله سخنرانی، شعر خوانی، تلاوت قرآن کریم و زیارت آل یاسین خبر داد و تصریح کرد: ارتباط با مراکز استان‌های مختلف بخش دیگری از فعالیت سیمای مرکز قم در این ایام است.

معاون سیمای مرکز قم با تاکید بر اینکه ویژه برنامه تمنا در شب نیمه شعبان از شبکه قرآن به طور مستقیم از مسجد مقدس جمکران به روی آنتن رفت اظهار کرد: همچنین از صبح امروز نیز برنامه‌های مختلف سیمای مرکز قم در شبکه شما پخش می‌شود.

موسوی با اشاره به پخش برنامه خورشید عشق از مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: پخش برنامه‌ها و گزارش‌های مردمی از حال و هوای شهر کریمه اهل‌بیت(س) از دیگر فعالیت‌های سیمای مرکز قم است.

وی به ضبط مراسم شب احیا در مسجد امام حسن عسکری اشاره کرد و افزود: برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) نیز به تناوب همراه با صحنه‌هایی از مسجد مقدس جمکران به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/78008/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول