اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی آذربایجان غربی خواستار شد

فعالیت سمن‌ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان غربی

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: چنانچه سمن‌ها برای فعالیت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شود می‌توان توفیق‌های زیادی به دست آورد.

فعالیت سمن‌ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان غربی

پروین محمدپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دو همایش استانی و 13 همایش شهرستانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی در سال گذشته برگزار شده است.

وی گفت: کارکنان دستگاه‌های دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما در سال 91 در دوره آموزشی آشنایی با مواد مخدر و پیامدهای سوء مصرف آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، دانشگاه ارومیه و دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، در کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی مهارتهای زندگی شرکت کردند.

محمدپوری با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج ویژه دانشجویان، تصریح کرد: دوره آموزشی پیش از ازدواج ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، دانشگاه ارومیه و دانشکده ادبیات برگزار شد.

وی از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه محیط کار برای مدیران و مربیان مهدهای کودک ویژه ارومیه در سال گذشته خبر داد.

معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی آذربایجان غربی افزود: سال 91 کنگره پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

وی ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد در عرصه پیشگیری از اعتیاد و برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد برای اعضای کمیته تخصصی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را از دیگر فعالیت‌های سازمان بهزیستی آذربایجان غربی در پیشگیری از اعتیاد در طول سال 1391 برشمرد.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول