اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی تأکید کرد

تشدید برخورد با رانندگان متخلف در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی به شدت برخورد می‌شود.

تشدید برخورد با رانندگان متخلف در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: خودروهایی که دو تخلف حادثه‌ساز را به صورت همزمان مرتکب شوند، 72 ساعت توقیف می‌شوند.

وی از اعمال نمرات منفی برای مرتکبان تخلفات حادثه‌ساز خبر داد و گفت: گواهینامه رانندگان با نمرات منفی بالا، ضبط می‌شود.

فرمانی افزایش دامنه حضور تیم‌های کنترل نامحسوس در همه محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی را یکی از راهکارهای پیشگیری از بروز تصادفات عنوان کرد و اذعان داشت: در راستای پیشگیری از تصادفات، رانندگان ناوگان عمومی حمل بار و مسافر در مراکز مختلف توسط پلیس راه آذربایجان غربی، آموزش داده می‌شوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی ابراز داشت: بازدید از شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری و نظارت بر عدم وجود نقص فنی در وسائط نقلیه ارائه‌دهنده خدمات، کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر با استفاده از سامانه جی پی‌ اس، کنترل تخلفاتی مانند استفاده از تلفن همراه، رانندگی بیش از ساعات کار مجاز و سرعت غیرمجاز در راه‌های مواصلاتی آذربایجان غربی از جمله اقدامات پلیس راه استان در زمینه پیشگیری از تصادفات است.

وی، اعمال قاطعانه تبصره سه ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: تعیین حق‌السهم سازمان‌های مختلف در تصادفات، در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

فرمانی در پایان تأکید کرد: استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت‌سواران و استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو و عقب خودرو در کاهش تلفات تصادفات رانندگی، نقش زیادی دارد.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول