اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

رانندگان حرفه‌ای بخش کالا و مسافر با قوانین و مقررات رانندگی آشنا شدند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان حرفه‌ای بخش کالا و مسافر استان قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش دیدند.

رانندگان حرفه‌ای بخش کالا و مسافر با قوانین و مقررات رانندگی آشنا شدند

فریبرز کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی، رانندگان حرفه‌ای بخش کالا و مسافر استان با قوانین مقررات راهنمایی آشنا شدند.

وی افزود: در این کلاس‌های آموزشی رانندگان با نحوه صحیح بارگیری و چگونگی مهار آن، نحوه حمل موارد خطرناک و چگونگی حمل بارهای عادی و ترافیکی و کلاس آموزشی رانندگان بخش کالا و مسافر برگزار شد.

کرمی تصریح کرد: این کلاس‌ها در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، بروجن و فارسان برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد افراد شرکت‌کننده در این کلاس‌های آموزشی در سال گذشته، گفت: درطول سال گذشته 2 هزار و 524 نفر در بدو خدمت باری، یک هزار و 503 نفر در بدو خدمت مسافری و یک هزار و 671  نفر دوره ضمن خدمت  آموزش دیدند.

کرمی ادامه داد: همچنین در این مدت 91 نفر در دوره اخلاق حرفه‌ای، 53 نفردر دوره مهمانداران، 84 نفردر دوره سرآمد شغلی، 192 نفر در دوره ابعاد و اوزان، 107 نفر در دوره مواد خطرناک، 404 نفر در دوره قوانین و مقررات، 148 نفر در دوره مهار بار و 309 نفرهم دوره مهارت‌های رانندگی تحت آموزش را فرا گرفتند.

وی با اثربخش دانستن این  کلاس‌های آموزشی خواستار تداوم آن در بخش حمل و نقل جاده‌ای شد.

کرمی خاطرنشان کرد: این کلاس‌های آموزشی با همکاری انجمن صنفی رانندگان و دفاتر پیشخوان دولت درسایرشهرستان‌های استان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/68004/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول