اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد عنوان کرد

کاهش مدت انتظار رانندگان بستان‌آباد در جایگاه‌های سی ان جی

فرماندار بستان‌آباد گفت: در دو سال گذشته با افتتاح چهار جایگاه CNG مدت انتظار رانندگان در جایگاه‌ها به کمتر از پنج دقیقه کاهش یافته است.

کاهش مدت انتظار رانندگان بستان‌آباد در جایگاه‌های سی ان جی

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه مشترک مسئولان شهرستان بستان‌آباد با مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری بین دستگاه‌های مختلف، مشکلات جایگاه‌های سوخت در بستان‌آباد به طور کامل برطرف شده است و در سفرهای نوروزی شاهد رضایت مسافران بودیم.

وی با بیان اینکه خدمات رفاهی در جایگاه‌های سوخت بهبود یافته است، تصریح کرد: قرار گرفتن بستان‌آباد در مسیر عبور مسافران تهران و شمال کشور، ایجاب می‌کند رتبه جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان به درجه ممتاز افزایش پیدا کند و در دو سال گذشته با افتتاح چهار جایگاه CNG مدت انتظار رانندگان در جایگاه‌ها به کمتر از پنج دقیقه کاهش یافته است.

فرماندار بستان‌آباد یادآور شد: به زودی در یکی از جایگاه‌های عرضه بنزین شهر بستان‌آباد، بنزین سوپر نیز عرصه خواهد شد.

گل محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تاسیس جایگاه سیلندر پرکنی در منطقه سهندآباد شد و گفت: در صورت تحقق این امر معضل گرانفروشی کپسول‌های گاز از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/60002/ط10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول