اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل اعلام کرد

20 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به دو سالانه شعر بسیج

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: 20 مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار برای جشنواره دو سالانه شعر بسیج استان اردبیل است.

20 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به دو سالانه شعر بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در نشست متولیان برگزاری جشنواره شعر بسیج در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره که به صورت دو سالانه برگزار می‌شود فرصت مناسبی را فراهم کرده تا با شناساندن فرهنگ غنی بسیج، ارزش‌های اسلامی، انقلابی و همچنین دفاع مقدس به شایستگی به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی به موضوعات شعر بسیج و فراخوان انجام شده اشاره کرد و افزود: این جشنواره امسال با محوریت مبانی انقلاب اسلامی، ‌هشت سال جنگ تحمیلی، بیداری اسلامی، مقاومت ملل، آیین‌های اقوام مختلف و همچنین اخلاق و سبک زندگی ایرانی و ضرورت خلق حماسه اقتصادی تبیین و تعریف شده که علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دشتی تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای شعرا اعم از بسیجی و عادی آزاد است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هنرمندان بسیجی شرکت‌کننده تا 20 مردادماه فرصت دارند تا آثار خود را به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها و مرکز استان تحویل دهند تا در این جشنواره شرکت داده شوند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جشنواره شعر بسیج که در سال‌های اخیر با موجی از استقبال هنرمندان و شاعران روبه‌رو شده است فرصتی را فراهم کرده تا بتوانیم آثار برگزیده و مطلوب را در قالب یک مجلد به چاپ رسانده و تقدیم علاقمندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج هنرمندان استان با یادآوری اینکه هنر فاخر و ارزشی همانند شعر، نقاشی، خطاطی، عکاسی و حتی خبرنگاری می‌تواند ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را با مفاهیم واقعی به دنیا معرفی کند، بیان کرد: این هنر اصیل هرگز رنگ و بوی کهنگی و فرسودگی به خود نمی‌گیرد.

دشتی در ادامه یادآور شد: ‌امروز بیش از هر زمان دیگر ما به اعتلا و ارتقای این هنر نیاز داریم چرا که کوچک‌ترین غفلت در این حوزه می‌تواند ما را در گرداب مشکلات اسیر کرده و بازیچه برخی نگرش‌های غلط غربی و یا شرقی کند.

وی در پایان گفت: برگزاری این جشنواره و برنامه‌های هنری خود تحول‌آفرین و تحول‌ساز است و هرگونه غفلت از این مؤلفه اصلی می‌تواند ما را دچار پشیمانی و ندامت غیر قابل جبران کند.

انتهای پیام/62001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول