اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 تیر ماه آغاز می‌شود

آموزش روزنامه‌نگار مقدماتی در فرهنگسرای رسانه اصفهان

مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: از 16 تیر ماه سال جاری آموزش روزنامه‌نگار مقدماتی در فرهنگسرای رسانه آغاز می‌شود.

آموزش روزنامه‌نگار مقدماتی در فرهنگسرای رسانه اصفهان

مجید شریفی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور آموزش حرفه‌ای به کسانی که علاقمند به حرفه خبرنگار هستند، می‌توانند در این کلاس‌‌های آموزشی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آغاز این کلاس‌ها از 16 تیر ماه سال جاری است، تصریح کرد: 16 ساعت آموزشی در دو روز هفته بعد از ظهرها در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه ادامه داد: اصول روزنامه‌نگاری، خبرنویسی، سبک‌های خبری، مصاحبه و گزارش و موارد دیگر از جمله مواردی است که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی روزنامه‌نگاری یکی از کارگاه‌های آموزشی است که در فصل تابستان توسط فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و در آن تنها نکات تئوری آموزش داده نمی‌شود،بلکه در کنار خود کارگاه‌های عملی نیز به همراه دارد.

شریفی‌فر افزود: در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش بررسی‌های عملی بر نوع اخبار درج شده در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های محلی نیز انجام می‌شود.

وی تحویل نمونه‌های عملی کار شده در کلاس‌ها را در پایان دوره الزامی دانست و بیان کرد: در پایان دوره دانش‌آموختگان گواهی‌نامه پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به خیابان 22 بهمن خیابان علامه امینی مجموعه فرهنگی باغ غدیر ساختمان الغدیر فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/63007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول