اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان مرکزی:

40 مؤسسه قرآنی در استان مرکزی فعال هستند

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت 40 مؤسسه قرآنی در سطح استان خبر داد.

40 مؤسسه قرآنی در استان مرکزی فعال هستند

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر 40 مؤسسه قرآنی و 150 خانه قرآنی در شهرها و روستاهای سراسر استان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دستگاه‌های مختلفی در امور قرآنی دخیل هستند اما سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهم‌تر و خطیری در زمینه فعالیت‌های قرآنی بر عهده دارد.

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: کار در زمینه امور قرآنی نیازمند ظرافت و حساسیت خاصی است که باید توسط مسئولان مربوطه جدی گرفته شود.

وی تربیت مربی قرآنی را یکی از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته کمبود مربی قرآنی یکی از مهم‌ترین مشکلات تبلیغات اسلامی بود که خوشبختانه این مشکل با برگزاری دوره‌های تربیت مربی برطرف شده است.

سرلکیان با اشاره به وجود شش مدرسه علوم و معارف اسلامی در سطح استان گفت: در حال حاضر 420 دانش‌آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند که افزایش مدارس و دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی طی پنج سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی در بین استان‌های مختلف کشور شده است.

انتهای پیام/87002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول