اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف مدیریت و برنامه‌ریزی زمان

کتاب «زمان را نگه دارید» منتشر می‌شود

مدیر تدوین و چاپ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب «زمان را نگه دارید» با زیر عنوان مدیریت و برنامه‌ریزی زمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «زمان را نگه دارید» منتشر می‌شود

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب زمان را نگه دارید اظهار کرد: این کتاب از مجموعه کتاب‌های مشاوره بوده که دارای موضوع و محور برنامه‌ریزی زمان است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب در مجموع در چهار فصل تنظیم شده که عنوان فصل نخست آن «امان از این زمان» است که در چند محور و گام مانند تعریف مدیریت زمان، آثار و نتایج مدیریت زمان طرح بحث شده است.

مدیر تدوین و چاپ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: درک ارزش زمان، شناخت ویژگی آن و ارزیابی مهارت مدیریت زمان در خود در این فصل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه فصل دوم دارای عنوان «دزدان زمان را دستگیر کنید» است گفت: گروه اول عوامل درونی اتلاف زمان و گروه دوم عوامل بیرونی اتلاف زمان است.

روحانی خاطرنشان کرد: گروه‌های درونی به عوامل شناختی، عاطفی و رفتاری تقسیم شده و گروه‌های بیرونی اتلاف زمان گروه‌بندی افراد، احترام به دیگران، پرهیز از تقلید صرف، کنار گذاشتن تعارف و رودربایستی، توقع نداشتن از دیگران و حدود استفاده از فناوری را در بر می‌گیرد.

وی عنوان داشت: فصل سوم دارای عنوان «ثانیه‌های زمان را ذخیره کن» است که به ارزش زمان می‌پردازد و اهمیت زمان را مورد توجه قرار می‌دهد.

مدیر تدوین و چاپ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: فصل آخر این کتاب دارای عنوان برنامه‌ریزی است که شامل مباحثی مانند تعریف برنامه‌ریزی و مراحل آن است و مسائلی که برنامه‌ریزی را به هم می‌زند در این فصل مطرح می‌شود.

در خلاصه کتاب «زمان را نگه دارید» آمده است نجاری با اره‌ای کند سخت مشغول بریدن چوب بود که فردی به وی گفت اره‌ات را تیز کن تا چوب راحت‌تر و در زمان کمتر بریده شود. او گفت وقت ندارم. گاهی وقت نداشتن‌های ما در زندگی از همین قبیل است.

کتاب زمان را نگه دارید توسط جواد پرویزی در 72 صفحه تألیف شده که با تیراژ 3 هزار عدد و قیمت 2 هزار تومان به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول