اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:

لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان حماسه‌آفرین گیلان منتشر می‌شود

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: به‌زودی لیست کاندیداهای منتخب ائتلاف بزرگ اصولگرایان حماسه‌آفرین گیلان در شوراهای اسلامی استان منتشر می‌شود.

لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان حماسه‌آفرین گیلان منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده در جلسه نمایندگان گروه‌ها و جریان‌های ارزشی اصولگرای گیلان با بیان اینکه شورای راهبردی حزب‌الله با حضور نیروهای ارزشی تشکیل شده است، اظهار کرد: در این فضا مسایل کلی بررسی می‌شود.

*اعلام لیست منتخبان شهرستان‌های استان شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در 48 ساعت آینده

وی هدف از تشکیل این شورا را وحدت نیروهای ارزشی در انتخابات دانست و تصریح کرد: به همین منظور کمیته تجمیع در شورا تشکیل شده است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان ادامه داد: در این شورا فعالیت بین جریان‌های سیاسی استان را آغاز کردیم و در هر شهرستان نیروهای مخلص گرد هم آمدند.

وی گام دوم فعالیت شورا را شناسایی کاندیداهای شورای راهبردی ذکر کرد و افزود: لیست نامزدهای منتخب شوراهای اسلامی شهرستان‌ها به شورای راهبردی اعلام شده است.

علیزاده با تصریح بر اینکه در شوراها فضای باز کاری وجود دارد، افزود: باید به این موضوع اهمیت داده شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها تا دل روستاها کاندیداهای شورای راهبردی معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مدت 48 ساعت لیست تمام شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

عضو شورای راهبردی گیلان از نیروهای ارزشی استان خواست تا سلامت را رعایت کنند و با ولایت زاویه‌ای نداشته باشند.

*تبعیت محض از ولایت فقیه ملاک انتخاب شورای راهبردی

وی یکی از ویژگی‌های نامزد مورد پسند شورای راهبردی حزب‌الله را تبعیت از رهبری ذکر کرد و یادآور شد: کسی که تابع محض ولایت باشد مورد پسند ماست.

علیزاده با تصریح بر اینکه کاندیداها با صداقت فعالیت کنند، اذعان کرد: افرادی را می‌خواهیم که در عرصه ارزش‌ها میدان‌داری کنند.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا هر کدام به صورت جداگانه ستاد تشکیل دهند و فعالیت انتخاباتی داشته باشند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان اضافه کرد: در شهر رشت لیست کاندیداها 5+10 معرفی می‌شوند که 10 نفر مشترک است و پنج نفر را هر گروه و جریان به صورت جداگانه معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید معتقد به خدمت به مردم باشند، اذعان کرد: کاندیداها باید دارای تخصص و توانمندی بوده و همگرایی داشته باشند.

*انتشار لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان حماسه‌آفرین گیلان

علیزاده از انتشار لیست کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان حماسه‌آفرین گیلان در شوراهای اسلامی استان خبر داد.

وی از مرکز گیلان نام 10 کاندیدا را در لیست این ائتلاف بزرگ عنوان کرد و یادآور شد: در شهرهای دیگر استان این تعداد متفاوت بوده و نیازمند حمایت عمومی است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان درباره انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: در این زمینه تمام جریان‌های ارزشی استان باید پای کار بیایند.

وی بصیرت بالای نیروهای انقلابی را مانع از تشکیل ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در گیلان دانست.

علیزاده، جلیلی را کاندیدای نیروهای ارزشی استان معرفی کرد و جایگاه وی را در بین دیگر نامزدها جلوتر خواند و متذکر شد: جایگاه ولایتی، حداد عادل و قالیباف در مراحل بعدی است.

انتهای پیام/84001/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول