اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قراردادی یک ساله

مهاجم مس کرمان به صبای قم پیوست

باشگاه صبای قم با مهاجم فصل قبل تیم فوتبال مس کرمان از تیم‌های حاضر در لیگ برتر به توافق رسید و ششمین خرید خود را انجام داد.

مهاجم مس کرمان به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که مهلت نقل و انتقالات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا کمتر از دو هفته دیگر ادامه می‌یابد، صبای قم نیز همچنان در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود تلاش می‌کند.

در شرایطی که تقریبا دو هفته از آغاز تمرینات صبای قم برای حضور در لیگ سیزدهم گذشته است و این تیم یک مرحله اردوی آماده‌سازی را نیز در شهر اردبیل به پایان برده، محمد مایلی کهن سرمربی با تجربه تیم فوتبال صبای قم یک مهاجم جدید دیگر به تیمش اضافه کرد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این غلامرضا عنایتی و مهدی محمدی را نیز از مس کرمان به خدمت گرفته بود، ضمن اینکه شهرام مهربان، سیدمحمود شفیعی و حامد پورعمرانی را نیز از تیم دسته اولی شده گهر شهرداری دورود به خدمت گرفته بود و بدین ترتیب برای جذب سومین بازیکن خط حمله در لیگ جدید اقدام کرد و کیوان امرایی را از تیم فوتبال مس کرمان تیم ششم فصل گذشته مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به خدمت گرفت.

امرایی به عنوان یکی از بازیکنان خلاق و با کیفیت فصل گذشته مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب مس کرمان، به عنوان بازیکن جدید دیگری در تیم صبای قم نام گرفت که به عنوان سومین خرید از تیم مس کرمان با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای لیگ سیزدهم جذب شد.

امرایی که پیش از این سابقه بازی در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در کارنامه دارد، نتوانست با مسئولان باشگاه مس برای فصل جدید به توافق برسد و بدین ترتیب به مدت یک فصل عضو صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

در حالی که نزدیک به 10 بازیکن از تیم صبای قم جدا شده و به دیگر تیم‌های لیگ برتری رفته یا هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده‌اند، تیم فوتبال صبای قم تاکنون شش بازیکن جدید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفته است و روز دوم مرداد ماه نیز در نخستین بازی خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود در حالی که حریفان این تیم در لیگ جدید روز هشتم تیر مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول