اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از جدایی حامد لک

غدیری، طهماسبی و مهربان سنگربانان صبای قم در لیگ سیزدهم شدند

صبای قم با حفظ دو دروازه‌بان فصل گذشته و جذب یک دروازه‌بان جدید تکلیف سنگربانان خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را مشخص کرد.

غدیری، طهماسبی و مهربان سنگربانان صبای قم در لیگ سیزدهم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم در بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شدند که هنوز باشگاه صبای قم تلاش می‌کند برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چند مهره جدید به خدمت گرفته و جایگزین بازیکنان جدا شده از این تیم کند.

با اینکه صبای قم برای حضور در مسابقات فصل 93 ـ 1392 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یک دروازه‌بان جدید به خدمت گرفت اما به دنبال پایان قرارداد حامد لک سنگربان جوان این تیم در انتهای فصل دوازدهم لیگ برتر، این بازیکن برای همیشه از صبای قم جدا شد و به تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و به جمع شاگردان مجید جلالی در این تیم تبریزی رفت.

بدین ترتیب مهرداد طهماسبی دروازه‌بان جوان و آینده‌دار تیم فوتبال صبای قم که فصل قبل 10 بازی در ترکیب اصلی صبا بود و در تک بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز برابر تیم فوتبال الشباب امارات برای صبای قم بازی کرد، در کنار علیرضا غدیری دیگر سنگربان صبای قم که از فصل گذشته همچنان با صبا قرارداد دارد امسال دو دروازه‌بان کلیدی و تعیین کننده صبا در سنگر این تیم خواهند بود.

اما صبای قم یک بازیکن جدید نیز برای دروازه خود به خدمت گرفته است و این دروازه‌بان که سابقه حضور در تیم‌های مختلفی از جمله تیم گهر شهرداری دورود در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز دارد، شهرام مهربان است که در فصل قبل تلاش زیادی برای جلوگیری از سقوط تیم گهر به دسته اول جام آزادگان داشت اما در نهایت با گهر به دسته اول رفت و مایلی‌کهن سرمربی جدید صبا که از قضا فصل قبل نیز هدایت گهر را بر عهده داشت مهربان را به صبای قم آورد.

مسئولان باشگاه صبای قم امسال برای حضور موفق در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برای تقویت این تیم تا کنون پنج بازیکن جذب کرده‌اند و در فاصله باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، چهار بازیکن لیگ برتری دیگر نیز می‌توانند به جمع صبایی‌ها اضافه شوند.

این در حالی است که در پایان لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور که به مقام دهمی تیم فوتبال صبای قم انجامید، سهراب بختیاری زاده، دیوید سانیا ویکروم، میلاد نوری، رامین رضائیان، مهدی بدرلو و حامد لک رسما از تیم فوتبال قم جدا شده‌اند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول