اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه:

نیمه شعبان فرصت معنوی کسب برکات الهی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه گفت: نیمه شعبان فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هرچه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

نیمه شعبان فرصت معنوی کسب برکات الهی است

حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و در راستای تبیین و گسترش فرهنگ صحیح انتظار مراسم جشن و مولودی با حضور مداحان و سخنرانان در مساجد محوری و هیئت مذهبی شهرهای تربت‌حیدریه، زاوه و رشتخوار و بخش‌های کدکن، رخ و بایگ با همکاری روحانیون و ائمه جماعت برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم مولودی خوانی در 40 روستای دارای روحانی مستقر و هجرت و خود استقرار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه تصریح کرد: این جشن‌ها که با هدف توسعه و تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح آگاهی و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود پیش از پیش به اعتلای فرهنگ انتظار و مهدویت توجه دارد.

فاطمیون عنوان کرد: نیمه شعبان علاوه براینکه روز و زمان خجسته میلاد امام عصر(ع) است فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هر چه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

وی افزود: این شب از چنان اهمیتی برخوردار است که هم رتبه شب‌های قدر قرار دارد و از این موقعیت می‌توان چون شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول