اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان برتر مشهدی جشنواره حضرت علی اکبر(ع):

حمایت‌های مادی و معنوی از جوانان نباید فقط به جشنواره‌ها خلاصه شود

جوان برتر بخش کارآفرینی جشنواره حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: حمایت‌ها و پاداش‌های در نظر گرفته شده باید متناسب با طرح‌های جوانان باشد و صرفا به جشنواره‌ها و مراسم خلاصه نشود.

حمایت‌های مادی و معنوی از جوانان نباید فقط به جشنواره‌ها خلاصه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، الیاس علیپور متولد سال 1365 در مشهد که رتبه نخست کارآفرین برتر جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با ارائه طرح نخستین ساختمان هوشمند بومی شده کسب کرده است در ارتباط با این طرح اظهار داشت: این طرح حاصل پنج سال پژوهش دانش بنیان است و دیماه سال 91 وارد بازار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در کشور با پیاده‌سازی این طرح در ادارات، پروژه‌های ساختمانی و مجتمع‌های مسکونی می‌‌توان با کنترل و نظارت هوشمند بر اجزای ساختمانی بر مصرف انرژی مدیریت کرد.

کارآفرین برتر جوان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با تاکید بر لزوم تناسب حمایت‌های مادی و معنوی از جوانان با اهمیت طرح‌های آنان، اظهار کرد: این حمایت‌ها نباید به جشنواره و مراسم خلاصه شود و باید وعده‌های مسئولان در این زمینه تحقق یابد.

علیپور ادامه داد: با ایجاد انجمن کارآفرینان و مخترعان جوان به صورت منسجم و در نظر گرفتن بودجه اختصاصی و حمایت‌های دولتی می‌توان کمک شایانی به رشد جوانان فعال در حوزه تحقیق و پژوهش کرد.

وی تامین نیازهای اولیه زندگی را برای مخترعان جوان با اهمیت دانست و افزود: جوانان محقق بدون دغدغه معاش اولیه با فراغ بال می‌توانند به کارهای تحقیقاتی خود بپردازند.

جوان برتر جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ادامه داد: در نظر گرفتن معافیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی که مانع بزرگی در اول راه کارآفرینان جوان به حساب می‌آید، می‌تواند کمک‌کننده باشد.

انتهای پیام/70002/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول