اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره ورزش و امور جوانان ایلام:

جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در ایلام برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در ایلام برگزار می‌شود.

جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در ایلام برگزار می‌شود

سیدمالک صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ایلام اظهار داشت: از سال 1385 روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است و امسال هم بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته اقدامات اجرایی هم برای این ایام طراحی شده و برنامه‌های ویژه‌ای در هفته جوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان فرصت مناسبی است تا با بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات دستگاه‌های مرتبط در سطح استان‌ها توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به آینده‌سازان و توانمندسازان کشورمان به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) ویژه معرفی و تجلیل از جوانان فرهیخته و توانمند استان ایلام ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جوانان شایسته استان ایلام است.

صادقیان با اشاره به توجه به ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر (ع) در معرفی جوانان برتر تصریح کرد: تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، هویت و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت‌های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

معاون فرهنگی اداره ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: تجلیل از جوانان در زمینه‌های اجتماعی، هنری، جوان روستایی، کارآفرینی، طلبه‌جوان، جوان برتر علم و فن‌آوری، جوان و توانایی‌های خاص، قرآن و جوان و سرباز جوان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه جوانان است.

وی ادامه داد: دیدار نخبگان با نمایندگان ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جشنواره جوان و رسانه، ارائه خدمات رایگان در مراکز مشاوره و اماکن ورزشی استان تحت پوشش اداره کل به جوانان، برنامه ورزشی ، جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، برگزاری جلسات ساماندهی در سطح استان از دیگر برنامه‌های هفته جوان است.

انتهای پیام/2246/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول