اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم:

برای ارزش افزوده خدمات مهندسی در مازندران برنامه‌ریزی شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با اشاره به ظرفیت‌های توسعه مازندران، گفت: باید برای ارزش افزوده خدمات فنی و مهندسی در مازندران برنامه‌ریزی شود.

برای ارزش افزوده خدمات مهندسی در مازندران برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عزت الله اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان مازندران برای توسعه گفت: استان مازندران دارای ظرفیت‌های بالایی برای توسعه است.

وی بر ایجاد بستر لازم برای حضور اساتید و دانشجویان در استان مازندران و  تجارت دانشگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: استان مازندران جاذبه‌های لازم برای استقبال از اساتید و دانشجویان بین‌المللی را دارد.

نماینده سابق سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم‌کردن بستر لازم برای راه‌اندازی صنعت توریسم درمانی در مازندران افزود: تکلیف کشاورزی و صنعت در استان مازندران به صورت شفاف‌تری مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر استفاده از صنایع مناسب برای استان، کشاورزی نیز تقویت شود.

اکبری، خواستار برنامه‌ریزی لازم برای استفاده مناسب از ارزش افزوده خدمات فنی و مهندسی در مازندران شد و گفت: وجود نیروی انسانی تحصیلکرده در مازندران توانمندی مناسبی برای استفاده از ظرفیت خدمات فنی و مهندسی است.

وی با بیان اینکه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان مطرح است، گفت: اگر نماینده عالی دولت در استان قوی نباشد، طرح‌های مختلف غیر قابل اجراست.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم، تصریح کرد: ضمانت اجرای طرح‌های مختلف در استان، نیازمند به حضور استاندار قوی و با برنامه است.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول