اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد

عملیاتی کردن کامل مصوبات ستاد توسعه کشاورزی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان بر لزوم عملیاتی کردن کامل مصوبات ستاد توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سمنان تاکید کرد.

عملیاتی کردن کامل مصوبات ستاد توسعه کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین، فرماندار و رئیس ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، از اعضای ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان تقدیر کرد.

وی گفت: بی‌تردید گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان، توفیقی از سوی پروردگار متعال بوده که نصیب خادمان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: بخش کشاورزی در کشور جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای یوده و در شرایط فعلی کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

سعدالدین افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حفظ روحیه جهادی و تلاش در بخش‏های مختلف از جمله جهاد کشاوری ضروری است و کار و فعالیت در بخش‏های مختلف کشاورزی و تولید باید به عنوان یک افتخار ملی مورد توجه همگان قرار گیرد.

رئیس ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان افزود: اجرای موفقیت‏آمیز مصوبات و سیاست‏های ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان در سال‏های 90 و 91 با هدف توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‏های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی مرهون الطاف و عنایت پروردگار و خاص تلاش‏های ارزنده و کوشش‏های صمیمانه و دلسوزانه تمامی دست‏اندرکاران ستاد توسعه بخش کشاورزی است.

سعدالدین افزود: امید است با عملیاتی کردن کامل مصوبات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سمنان شاهد شکوفایی بهتر و رضایت‏مندی مطلوب‏تر مردم شریف و ولایت‏مدار شهرستان سمنان از اقدامات انجام گرفته در توسعه بخش کشاورزی در سال جدید باشیم.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول