اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

حضور 1200 مامور انتظامی برای امنیت سواحل مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مازندران به سبب مواهب طبیعی و الهی، پذیرای مسافران زیادی است، گفت: امسال برای طرح دریا روزانه یک هزار و 200 نیرو را فقط در سواحل استفاده می‌کنیم.

حضور 1200 مامور انتظامی برای امنیت سواحل مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در همایش تجلیل از حافظان امنیت اجتماعی در سالن اجتماعات بانک ملی مازندران، اظهار داشت: امنیت از آموزه‌های دینی و قرآنی است.

وی ادامه داد: امنیت یک ضرورت است و همه جوامع این مسئله را احساس می‌کنند و تلاش همه حکومت‌ها و دولت‌ها در جهت ایجاد امنیت است.

قاسمی یادآور شد: آحاد مردم در تولید امنیت تقش دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی، اساس اقتدار نیروی انتظامی است، تصریح کرد: چون توانستیم با مردم گفت‌وگو کنیم و ارتباط و اعتماد برقرار شد، امنیت افزایش یافت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در ایام نوروز 23 میلیون مسافر وارد استان شدند، اظهار داشت: از شش محور مواصلاتی، مسافر وارد استان شد و توانستیم 45 درصد کاهش فوتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 15 هزار نیرو را سر صندوق‌های رای فرستادیم، افزود: انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

قاسمی با بیان اینکه مازندران به سبب مواهب طبیعی و الهی، پذیرای مسافران زیادی است، گفت: امسال برای طرح دریا روزانه یک هزار و 200 نیرو را فقط در سواحل استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 18 میلیون مسافر به سواحل مازندران آمدند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این آمار امسال به 20 میلیون نفر افزایش یابد.

قاسمی در باره کشف و دستگیری سرقت و عاملان سرقت بانک ملی شهرستان نکا، گفت: اگر مشارکت نبود، این توفیق را به دست نمی‌آوردیم چراکه هیچ سرنخی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/86007/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول