اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

15 متخلف در جشن شادی مردم از حالت عادی خارج شده بودند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در جریان شادی مردم بوشهر پس از صعود ایران به جام جهانی، نیروی انتظامی با 15 متخلف که حالت عادی هم نداشتند، برخورد و آنان را دستگیر کرد.

15 متخلف در جشن شادی مردم از حالت عادی خارج شده بودند

به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در ارتباط با جشن مردم بوشهر پس از صعود ایران به جام جهانی و برخورد با متخلفان اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای وظایف خود همواره در حال آمادگی بوده و قبل از آغاز مسابقه ایران و کره هم آمادگی لازم داشتیم.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی در خیابان‌های مهم شهر مستقر شدند تا با تخلف و بی‌نظمی مقابله کنند و ماموران راهنمایی و رانندگی نیز وظیفه کنترل ترافیک را بر عهده داشتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: از ساعت 18 تا ساعت 23.30 شب نه تنها هیچ گونه برخوردی صورت نگرفت، بلکه به طور کامل با مردم و خانواده‌هایی که شادمانی می‌کردند، همراهی کردیم.

عباس زاده با بیان اینکه هم اکنون این 15 نفر در اختیار پلیس قرار داشته و در حال بازجویی هستند، گفت: در حال حاضر تماس مردم به 110 و تقدیر و تشکر آنان از نیروی انتظامی به دلیل برخورد با این افراد که امنیت شهر را به هم ریخته‌اند، بر روی سیستم موجود است.

عباس‌زاده با تاکید بر این که هیچ گاه مخالف شادی مردم نبوده و آن را حق مردم بوشهر می‌دانیم، افزود: متاسفانه اندکی فرصت‌طلب سعی کردند از فضای به وجود آمده استفاده کرده و به اموال عمومی آسیب برسانند که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد کرده و از این پس نیز برخورد خواهد کرد.

عباس زاده با بیان اینکه متاسفانه 15 نفر از کسانی که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، سعی کردند به برخی اموال عمومی آسیب بزنند، ابراز داشت: این نفرات که در حالت عادی به سر نمی‌بردند، موجب آسیب به چراغ‌های برق، سطل‌های زباله و لامپ‌های شهری شدند که مامورین نیروی انتظامی با آنان برخورد کردند.

وی ادامه داد: خانواده‌های متعددی شب گذشته و با مشاهده این صحنه‌ها با پلیس تماس گرفته و خواستار برخورد با اینگونه رفتارها شدند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول