اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در شورای شهر خوی:

منتخبان شوراها اعتماد مردم را به نیکی پاسخ دهند

منتخب مردم در شورای شهر خوی گفت: منتخبان مردم در شورای شهر باید حسن اعتماد مردم را پاسخ داده و در راستای خدمت کردن گام بردارند.

منتخبان شوراها اعتماد مردم را به نیکی پاسخ دهند

غلامعلی شریف در گفتگو با خبرنگار فارس در خوی از حضور پر شور مردم شهیدپرور خوی در انتخابات 24 خرداد ماه قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم در راستای اطاعت از ندای مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی گام برداشتند و به این ترتیب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی دادند.

وی افزود: امیدوارم رئیس جمهور منتخب و منتخبان شورای شهر بتوانند این نیک‌اندیشی ملت قهرمان و سرافراز را به بهترین وجه ممکن پاسخ دهند و در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه توفیق‌های زیادی را به دست آورند.

شریف داشتن فرهنگ شورایی تک تک اعضای شورا را یکی از عوامل موفقیت آنها دانست و گفت: فلسفه شورا توجه به خرد جمعی، دوری از انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی فرد فرد اعضای شورای شهر است و تمکین به آرای اکثریت اعضای شورای شهر ضروری است.

وی با برشمردن ویژگی‌های اعضای شورای شهر، اظهار داشت: پاسخ‌گویی، قانون مداری، شفاف‌سازی، داشتن روحیه انجام کار جمعی و مشارکتی، کارآمدی و تخصص، جامع‌نگری و دربرگیرندگی از جمله ویژگی‌های اعضای شورای اسلامی هر شهری است به طوری که تنها در این صورت می‌توانند برای آبادی و توسعه شهر، گام‌های بلندی بردارند.

شریف با اظهار به اینکه اکنون باید برای تحقق دادن حماسه اقتصادی تلاش شود، اظهار داشت: در روزهای گذشته حماسه سیاسی به بهترین شکل ممکن جامه عمل پوشید و اکنون زمان آن رسیده است که با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر در راستای عملیاتی کردن حماسه اقتصادی گام برداریم.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول