اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنی با منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب

شوراها همواره از مهم‌ترین ارکان جامعه هستند؛ چرا که با تشکیل این نهاد در کوچک‌ترین مناطق جغرافیایی تا بزرگ‌ترین نقاط، همه مسائل بر آنها آشکار شده و به راحتی می‌توانند با شناسایی مشکلات بر آنها فائق آیند.

سخنی با منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بی‌شک با همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخاب اعضای این نهاد مردمی مسئولیت سنگینی بر دوش شوراها گذاشته می‌شود و اعضاء نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف ملت و جمهوری اسلامی داشته باشند.

شوراها همواره با قرارگرفتن در متن مردم می‌توانند حلال مسائل و مشکلات مردم باشند.

شهر بناب همانطوریکه از بر و بویش پیداست، نیاز جدی و ضروری به توجه خاص اعضای شورا در بحث زیباسازی محیطی، مرمت آسفالت خیابان‌ها و صد البته محلات و همچنین نگرشی جدید به استقرار شهری برای حل مشکلات ترافیکی دارد. حتماً با نگاهی به وضعیت شهر و نظرسنجی از مردم می‌توان این دلزدگی را در آنها دید.

این شهر در کنار توجه به مباحث فوق در سطح کلان، نیازمند رویکردی جدید و نوین در امر نظافت شهر به خصوص در ورودی‌های آن، ساخت پارک و بوستان در مناطق مختلف شهر، توجه ویژه به حاشیه‌های شهر، ترمیم بافت‌های فرسوده، مسیرگشایی برخی خیابان‌های جدید، ایجاد مکان‌های فرهنگی، تفریحی و همچنین طرح خروج واحدهای آلاینده و مشاغل زیان بار از محیط شهری است که امیدواریم شورای اسلامی در دوره چهارم در این خصوص پرونده درخشانی از خود به جا گذارد.

البته در دوره قبلی شورای اسلامی شهر توجه خوبی به توسعه فضای سبز شد که نباید نادیده گرفت و حتماً جای تقدیر و تشکر دارد.

قطع یقین آرای ملت و حضور آنها در پای صندوق‌های رأی دارای پیام‌ها و پیامدهای مختلفی است و اگر اعضای شورای اسلامی شهر تنها به فکر تأمین منافع شخصی، زد و بندهای مختلف، توجه به مسائل حاشیه‌ای، تخریب یکدیگر، فریب شهروندان با کلنگ‌زنی‌های بی‌اساس در آستانه انتخابات، تعامل غیرسازمانی، تلاش برای جذب فرزندان و اقوام نزدیک در شهرداری، گرفتن امتیازات ویژه برای خود و نزدیکان، دل بستن به سفرهای بی‌اثر داخلی و شاید خارجی، انتخاب شهردار کم توان و فاصله گرفتن از مردم باشند، بدانند که در انتخابات دوره پنجم جایگاهی نزد شهروندان نخواهند داشت.

از این رو از منتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب انتظار می رود همت و کوشش خویش را در راستای آبادانی، رفاه و آسایش شهروندان قرارداده ضمن پرهیز از سهم خواهی، فردمحوری، تخریب دیگران و نیز قومیت محوری رویکرد خودشان را براساس خدمت به مردم قراردهند.

حال که به فضل الهی در این مسیر لباس خدمتگزاری به این مردم شریف را پوشیده اید، از برنامه های مفید و کاربردی سایر کاندیداهای دیگر غافل نشده و با دعوت از آنها در تشکل‌های شورایاری‌ها و مرکز مشاوره استفاده بهینه را بکنید.

اعضای شورای شهر باید فارغ از تمام جناح بندی‌های سیاسی رویکرد اساسی خود را بر مبنای محور توسعه و آبادانی شهرشان قرار دهند و در انتخاب شهردار نیز فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی فردی را که در شأن و منزلت مردم این شهر باشد، برگزینند.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول