اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر خوی:

شورای شهر باید شهرداری توانمند انتخاب کند

عضو شورای اسلامی شهر خوی گفت: انتخاب شهردار مدیر، شجاع، توانمند و متخصص برای خوی مورد توجه شورا قرار گیرد.

شورای شهر باید شهرداری توانمند انتخاب کند

فتاح کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، اظهار داشت: مردم خوی در انتخابات 24 خرداد مانند مردم سایر مناطق کشور حضور چشمگیر و بی‌نظیری داشته‌اند، به طوری که در خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی کردند، همان‌طور که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف حاضر شدند.

وی افزود: مردم ما در 35 سال گذشته نشان داده‌اند، بهترین ‌و باارزش‌ترین مردم دنیا هستند و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از فرمان‌های مقام معظم رهبری مهم‌ترین دغدغه آنها است، بنابراین از هیچ تلاشی برای رعایت مصالح ملت و نظام فروگذار نیستند و این موضوع را در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند.

کبیری در پاسخ به سئوالی درباره اولویت‌های کاری شورای شهر دوره چهارم خوی، گفت: اولویت‌دارترین کار شورای چهارم انتخاب شهردار مدیر، کاربلد، شجاع، توانمند و متخصص است، لیکن امیدوار هستیم کسی سکانداری شهرستان خوی را متقبل شود که سوابق اجرایی و کارنامه خوبی داشته و توفیق‌های زیادی را کسب کند.

رئیس سابق شورای شهر خوی با تأکید بر اینکه به ظرفیت‌های نهفته در بخش‌های مختلف باید توجه ویژه‌ای شود، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری و .. خوی واجد قابلیت‌های متعدد و متنوع است بنابراین باید از طریق تعامل و هماهنگی مسئولان در راستای بهره‌برداری از این قابلیت‌ها گام برداشت.

کبیری که عضو فعلی شورای شهر و منتخب مردم در دور چهارم انتخابات شورای شهر است بر همکاری بیشتر اعضای شورا و منتخبان مردم تأکید کرد و اذعان داشت: چنانچه فضای رقابتی را به فضای کار و تعامل تبدیل کنیم می‌توان در مدت اندکی شاخص‌های توسعه و عمران را بهبود بخشید.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول