اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر:

اتفاقات حوزه محیط زیست تبعات جهانی دارد

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: اتفاقات حوزه محیط زیست تبعات جهانی دارد.

اتفاقات حوزه محیط زیست تبعات جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اصغر مطهری شب گذشته در آیین برگزاری کارگاه آموزشی حفاظت از محیط زیست در شهرستان دشتستان اظهار کرد: اهمیت دادن به محیط زیست امری مهم و لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: در چند سال اخیر برنامه‌های متنوع آموزشی برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان انجام شده و نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور اعضای سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی شهرستان دشتستان در این کارگاه، حضور آنها را نشان‌دهنده علاقمندی به مقوله محیط زیست عنوان کرد.

مطهری خاطر نشان کرد: امروز هر اتفاقی در حوزه محیط زیست می‌افتد تبعات جهانی در بردارد، چه تخریب و چه حفاظت لذا تفکرات و تصمیمات ما باید عالمانه باشد.

وی ضمن اشاره به مشکلات زیست محیطی موجود در استان، رفع آنها را نیازمند همکاری عمومی و ایجاد حساسیت در تمامی دستگاه‌های درگیر این موضوعات دانست.

مطهری خطاب به اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه محیط زیست اظهار کرد: به‌ عنوان سفیران حفاظت از محیط زیست اشاعه دهنده این فرهنگ باشید.

فرماندار شهرستان دشتستان نیز گفت: محیط زیست شهرستان دشتستان با توجه به وجود مناطق بکر طبیعی نیاز به توجه بیشتر دارد.

علیرضا خرمی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با حفظ محیط زیست افزود: امروز ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در حفاظت از محیط زیست نصب‌العین خود قرار داده و در پاسداری از نعمات خداوند تمام تلاش خود را به کار ببریم.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه موضوعات مختلفی در زمینه نحوه حفاظت از محیط زیست با رویکرد فرهنگ‌سازی و نقش تشکلات زیست محیطی در حفاظت از محیط زیست آموزش داده شد.

در این کارگاه 70 نفر از اعضا آموزش‌هایی را درباره حفاظت از محیط زیست فرا گرفتند.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول