اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرم‌آباد:

انتخاب روحانی اعتماد مردم به روحانیت را نشان داد

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت:‌ مردم با انتخاب یک رئیس جمهور روحانی نشان دادند که برای سپردن مسئولیت به روحانیت برای حل مشکلات‌شان اعتماد کامل دارند.

انتخاب روحانی اعتماد مردم به روحانیت را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه خیلی روشن است که رئیس جمهور منتخب ما به صورت اسمی و رسمی یک روحانی است، افزود: مردم به خوبی به این نقطه واقف شدند که حل مشکلات خودشان را در درون نظام و با انتخاب یک رئیس جمهور روحانی دنبال بکنند که این مسئله خود پیام مهمی دارد.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در ادامه با تشریح شخصیت سیاسی، علمی و سابقه مبارزاتی حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی گفت: این شخصیت پخته، در اول انقلاب همراه و همگام با امام به مبارزه انقلابی پرداخته است و اولین کسی بود که برای اولین‌بار لقب امام را برای بنیانگذار انقلاب به کار برد.

وی با اشاره به حضور چشم‌گیر رئیس جمهور منتخب در دوران دفاع مقدس دیگر سوابق وی را یادآور شد و گفت:‌ عضویت در جامعه روحانیت مبارز، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی علاوه بر چهار پنج دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی یک شخصیت پخته از دکتر روحانی ساخته است که این امر را در شعارها و تبلیغات انتخاباتی وی کاملاً می‌شود لمس کرد.

خطیب جمعه خرم‌آباد تکیه بر اعتدال، دوری از افراط و تفریط و پرهیز از بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌ها را از جمله امتیازات رئیس جمهور منتخب در شوراها و تبلیغات انتخاباتی‌اش برشمرد و افزود: مردم به این چیزها توجه دارند و این انتخاب یک انتخاب آگاهانه و با بصیرت بود اما آنچه امروز مهم است وی رئیس جمهور منتخب همه مردم ایران است و براساس سیاست مقام معظم رهبری باید همه از او حمایت بکنند و او را کمک کنند تا موفق بشود مشکلات مردم را حل نماید چرا که موفقیت وی موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

* قانون‌گرایی و اخلاق؛ دستاوردهای مهم انتخابات 24 خرداد

سیداحمد میرعمادی در ادامه به آثار و برکات و دستاوردهای حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد اشاره کرد و افزود: با برگزاری باشکوه این انتخابات امید مردم و اعتماد عمومی افزایش پیدا کرده، مسئله وحدت و انسجام ملی تقویت شد و علاوه بر آن همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شد.

وی شکست دشمنان را از دیگر دستاوردهای این انتخابات برشمرد و افزود: دشمن خیال می‌کرد با این انتخابات نظام اسلامی از بین می‌رود اما باز هم خیال باطل داشته است چرا که نظام اسلامی مستحکم‌تر شد و این انتخابات موجبات تقویت هرچه بیشتر نظام را به دنبال داشت.

امام جمعه خرم‌آباد نهادینه شدن قانون‌گرایی و اخلاق در جامع را مهم‌ترین دستاورد این حماسه سیاسی برشمرد و افزود: همه دنبال این بودند که قانون را رعایت کنند و از قانون فرار نکنند به طوری که خط اعتدال را در پیش بگیرند که این پیروزی بزرگ را به همه مردم ایران و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم.

* نیمه شعبان، روز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج)

خطیب جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد مسعود ولی عصر (عج) گفت: این روز علاوه بر خجسته زادروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) با عنوان روز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده است و به همین مناسبت از تلاش‌های خالصانه و مجاهدت‌های خاموش و پنهان اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی عملکرد وزارت اطلاعات و به تبع آن اداره اطلاعات لرستان را درخشان و پرثمر دانست و افزود: مسئله کشف و انهدام باندها و تیم‌های تروریستی و منافقین، همین‌طور ماجرای دستگیری «ریگی»، کشف فسادهای بزرگ در جامعه و شناسایی جاسوسان و عوامل ترور شهدای هسته‌ای از جمله‌ کارهای ارزشمندی است که این مجموعه انجام داده و قطعاً در ذهن مردم قدرشناس ایران هیچگاه پاک نمی‌شوند.

میرعمادی نیروهای اطلاعات را افرادی مؤمن، دلسوز، قابل اعتماد، کارآمد و کارشناس یاد کرد و ادامه داد:‌ امروز این امنیت پایداری که در کشور حاکم است مرهون تلاش‌های مخلصانه همین سربازان گمنام، امام زمان (عج) است.

وی در ادامه دستگاه اطلاعاتی کشور را بسیار قوی و قدرتمند دانست و گفت:‌ این دستگاه بر تمام جریانات داخلی و خارجی اشراف کامل دارد و البته پشتیبانی و حمایت مردم یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود چرا که همکاری و همراهی مردم با نیروهای اطلاعات در موفقیت این مجموعه نقش بسیار مؤثری دارد که این امر باید تداوم پیدا کند تا ان‌شاءالله ایران اسلامی با امنیت کامل بتواند اهداف خودش را پیش ببرد.

* جشن نیمه شعبان با شکوه هرچه تمام برگزار شود

میرعمادی از همه مردم مؤمن و نمازگزار استان خواست که جشن میلاد منجی عالم بشریت را با شکوه هرچه تمام برگزار کنند و افزود: شب نیمه شعبان همچون لیلة‌القدر با فضیلت است و باید در این شب و روز بزرگ شهر را تزئین بکنند و با شرکت در جشن‌ها به همدیگر شیرینی بدهید و جشن‌های خیابانی و محله‌ای را با شکوه فراوان برگزار نمایید و از شما مردم ولایت‌مدار جز این هم انتظار نمی‌رود که عبادت انتظار فرج را از یاد نبرید.

* هفته سراسر تبریک

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه مناسبت‌های این هفته را به هفته سراسر تبریک تشبیه کرد و افزود: پیروزی تیم ملی و راهیابی به جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان اولین تبریک‌مان و برای موفقیت جوانان عزیز و مؤمن ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال آرزو موفقیت داریم.

وی در ادامه تبریک به رئیس جمهور منتخب، تبریک به مردم برای خلق حماسه سیاسی 24خرداد را از دیگر مناسبت‌های غرور‌آفرین این هفته دانست و افزود: حماسه سیاسی بزرگ ملت ایران و 24 خرداد نیاز به تجزیه و تحلیل‌های فراوانی دارد و باید به خاطر خلق این حماسه به درگاه خدای متعال سجده شکر به جا بیاوریم که توانسته‌ایم مهم‌ترین خواسته خاص مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.

میرعمادی در ادامه حضور بیش از 72 درصدی مردم در انتخابات را برای دنیا بهت‌آور دانست و افزود: امروز ایران اسلامی الگوی مردم‌سالاری دینی در دنیا است و این مردم نشان دادند که به عشق رهبرشان و دستور رهبرشان چقدر پایبند هستند و تبریک به رئیس جمهور منتخب نیز همانند تمام مردم و مسئولان ایران وظیفه هر ایرانی است چرا که باید با همدلی، اتحاد و انسجام وی را کمک کنیم تا به شعارها و برنامه‌های تبلیغاتی‌اش عمل کند و انتظارات مردم را برآورده نماید.

انتهای پیام/85003/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول