اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام اختری:

رای مردم به روحانی اعتماد ملت به روحانیت است

عضو هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب گفت: مردم به روحانیت اعتماد کرده‌اند و شخصی ملبس به لباس روحانیت را برگزیده‌اند بنابراین موفقیت وی موجب افزایش و اعتبار حوزه‌های علمیه خواهد شد.

رای مردم به روحانی اعتماد ملت به روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری ظهر امروز در جریان دیدار هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله حسین نوری همدانی اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی فرزند حوزه و شاگرد مراجع تقلید است.

وی افزود: حماسه بزرگی که به لطف خداوند متعال و عنایات ولی عصر(عج) و نیز با اهتمام رهبر معظم انقلاب و تاکید مراجع تقلید ایجاد شده در حقیقت سرافرازی ملت و ثبات و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی داشت.

عضو هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه همه دوستان و دشمنان از این حماسه عظیم شگفت‌زده شده‌اند گفت: شناخت من از حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به شروع درس در قم باز می‌گردد، به یاد دارم که در مدرسه آیت‌الله گلپایگانی درس حوزه را با هم شروع کردیم.

وی ادامه داد: از نظر دینی، ایمانی و اعتقادی رشد یکسانی با هم داشتیم و مراجع تقلید و همگان از سوابق انقلابی و مبارزاتی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی اطلاع دارند.

اختری با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب تعصب دینی بالایی دارد گفت: از مراجع تقلید انتظار داریم دعا کنند تا حجت‌الاسلام روحانی در جایگاه ریاست جمهوری موفق شوند زیرا مردم به روحانیت اعتماد کرده‌اند و شخصی ملبس به لباس روحانیت را برگزیده‌اند و موفقیت وی موجب افزایش اعتبار روحانیت و حوزه‌های علمیه خواهد شد.

عضو هیئت نمایندگی رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: امیدواریم مشکلات داخلی و خارجی در دولت جدید به زودی حل شوند.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول