اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر عنوان کرد

برگزاری نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان

امام جمعه موقت ملایر از برگزاری نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان خبر داد.

برگزاری نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان و دوری از حب دنیا بوده و ما باید از این فرصت‌هایی که خداوند در اختیارمان قرار داده بهترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به برکات نیمه شعبان افزود: نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است و جشن‌ها و برنامه‌های این روز باید به بهترین وجه در شهرستان برگزار شود.

امام جمعه موقت ملایر ادامه داد: در این زمینه هیئت‌های مذهبی و سایر اقشار برای برگزاری جشن نیمه شعبان در حسینیه‌ها، مساجد و ... در تلاش و تکاپو هستند.

وی از برگزاری اولین نماز جمعه روستای اسلام‌آباد بعد از چندین سال در این روستا خبر داد و تصریح کرد: این نماز جمعه دیروز به امامت حجت‌الاسلام عبدالملکی با حضور گسترده مردم روستای اسلام‌آباد برگزار شد.

فاضلیان ابراز داشت: تا قبل از سال 1376 نماز جمعه در این روستا برگزار شده بود اما بعد از آن دیگر برگزاری نماز جمعه در این  روستا نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه روستای اسلام‌آباد ملایر یکی از روستاهای بزرگ و پرجمعیت این شهرستان است بر فراهم کردن امکانات بیشتر برای برگزاری مداوم نماز جمعه در این روستا تأکید کرد.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان ملایر در چهار نقطه شهر ملایر، سامن، ازندریان و روستای اسلام‌آباد نماز جمعه برگزار می‌شود و این ظرفیت تا شش نقطه است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم بتوانیم در دو روستای پرجمعیت حسین‌آباد ناظم و علی‌آباد دمق نیز اقامه نماز جمعه را داشته باشیم.

فاضلیان خلق حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات را باعث حیرت و بهت جهانیان برشمرد و افزود: ملت ایران با این حضور حقانیت خود را در دنیا اثبات کرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید با داشتن تقوای الهی و اخلاقی اسلامی هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشد و بی‌شک رئیس جمهور منتخب ملت برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول