اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان:

90 درصد بدهی‌های فرودگاه آبادان پرداخت شده است

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: بیش از 90 درصد از مطالبات درآمد قراردادهای اجاره اماکن فرودگاه در سال 91 وصول شده است.

90 درصد بدهی‌های فرودگاه آبادان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، امروز محمدرضا رضایی در جلسه کمیته مطالبات که با حضور روسای شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه آبادان تشکیل شد، اظهار کرد: وصول به موقع مطالبات اجرای تعهدات فرودگاه‌ها در تامین ایمنی، امنیت، تسهیلات پروازی و مسافری را تسهیل می‌بخشد.

وی با اشاره برماهیت درآمد هزینه‌ای بودن شرکت فرودگاه‌ها، بر تاثیر وصول به موقع صورتحساب‌های عوارضی و درآمدی تاکید کرد و افزود: مانده بدهی معوقه مطالبات هزینه خدمات فرودگاهی و مسافری، اجاره اماکن و خدمات رفاهی هر یک از شرکت‌ها و بهره‌برداران قراردادهای اماکن ابلاغ شده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان تصریح کرد: بیش از 90 درصد از مطالبات درآمد قراردادهای اجاره اماکن فرودگاه در سال 91 وصول شده است و مابقی مطالبات مربوط به بدهی شرکت‌های هواپیمایی فعال در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در این جلسه مقرر شد شرکت‌ها نسبت به پرداخت بدهی معوقه ظرف مدت یک ماه اقدام کنند و در سال 92 به منظور جلوگیری از افزایش بدهی‌های معوقه نسبت به پرداخت ماهیانه عوارض فرودگاهی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول