اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

پیوست شهرداری شوشتر به جمع شهرداری‌های الکترونیک

شهردار شوشتر از پیوست شهرداری شوشتر به جمع شهرداری‌های الکترونیک کشور خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی سریع‌تر و دقیق‌تر یکی از اهداف این تحول اساسی است.

پیوست شهرداری شوشتر به جمع شهرداری‌های الکترونیک

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهرداری شوشتر در سال‌های گذشته از فعالیت‌های دستی و فارغ از تکنولوژی رنج می‌برد ولی در شرایط کنونی با تلاش دو ساله انجام شده موانع مقابل این مسئله برطرف شده است و شوشتر به جمع شهرداری‌های الکترونیک کشور پیوست.

وی با اشاره به مزایای این تحول اساسی افزود: یکی از تاثیرات این تحول اساسی رفع مشکلات پرداخت عوارض برای شهروندان است به نحوی که از هفته گذشته همه قبوض صادر شده در شهرداری شوشتر دارای کد و شناسه پرداخت با دستگاه‌های خودپرداز است و دیگر مشکلی از این نظر وجود ندارد.

دُر با اشاره به اینکه این تحول تاثیر زیادی بر درآمدهای شهرداری شوشتر خواهد داشت، تصریح کرد: این مسئله صف‌های بانک‌ها را برای پرداخت عوارضات شهرداری به حداقل می‌رساند و هر کس قادر خواهد بود با خودپرداز قبوض عوارض خود را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.

*صرفه‌جویی در وقت و دقت بالا

شهردار شوشتر بیان کرد: در شرایط کنونی اجرای این برنامه مقدمه پرداخت الکترونیکی و اینترنتی عوارضات و دریافت فیش پرداخت است که به جد پیگیر این اتفاق هستیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای فاز نخست این طرح در مرحله تست است، گفت: هر کار بزرگ و زیربنایی دارای نواقص اولیه‌ای است ولی قرار شده که این طرح در کمتر از 20 روز آینده رفع نقص شود و مشکلی برای صدور قبض در شهرداری شوشتر وجود نداشته باشد.

*تسهیل مراحل استقبال مردم را در پی دارد

شهردار شوشتر گفت: پرداخت اینترنتی عوارضات شهرداری شوشتر می‌تواند باعث تسهیل پرداخت عوارض شده و از این بخش درآمدهای پیش‌بینی شده زیادی را عاید شهرداری کند.

دُر با اشاره به اینکه باید برای پرداخت عوارضات شهرداری فرهنگ‌سازی شود، عنوان کرد: در سال گذشته تنها 1.8 درصد مردم شوشتر عوارضات خود را پرداخت کرده‌اند و میزان درآمدهای شهرداری از این بخش بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول