اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده صورت می‌گیرد

پذیره‌نویسی شرکت تعاونی عمران و توسعه شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی، پذیره‌نویسی شرکت تعاونی عمران و توسعه شهرستان شیراز از هفته آینده آعاز می‌شود.

پذیره‌نویسی شرکت تعاونی عمران و توسعه شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاسیس این شرکت تعاونی در سال 1389 از سوی جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مطرح و در سال 91 به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی خاطرنشان کرد: هدایت مردم به سرمایه‌گذاری در تولید، ایجاد بستر مناسب برای تعاونی‌ها و بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی از اهداف این شرکت است.

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: بر اساس آخرین سرشماری عمومی جمعیت شهرستان شیراز یک‌میلیون و 700 هزار نفر است که با برآوردهای انجام شده، حدود 8 هزار و 500  نفر به عضویت این شرکت در می‌آیند.

زرین‌کلاه بیان داشت: استمرار عضویت در شرکت تعاونی عمران و توسعه شهرستان شیراز مشروط به محل اشتغال و سکونت نیست و اعضا پس از انتقال به دیگر شهرستان‌ها عضویتشان باطل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: فعالیت این شرکت تعاونی با 34 عضو هیئت موسس و شش نماینده این هیئت با سرمایه اولیه حداقل 300 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: کسانی که می‌خواهند به عضویت شرکت تعاونی عمران و توسعه شهرستان شیراز درآیند، باید حداقل 20 هزار تومان سهام خریداری کنند.

انتهای پیام/2448/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول