اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

طرح توسعه جنوب شهر شیراز به پایان می‌رسد

شهردار شیراز گفت: فاز اول و دوم طرح توسعه جنوب شیراز از بلوار 35 متری میدان قهرمانان میانرود تا شهرک احمدآباد چنارراهدار به طول 10 کیلومتر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح توسعه جنوب شهر شیراز به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح توسعه جنوب شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه جنوب شیراز، 10 شهرک نیز به این منطقه وصل می‌شود، که با اجرای آن تحول چشمگیری در زمینه‌های عمرانی و ایجاد فضای سبز صورت می‌گیرد.

                                       

وی با  اشاره به اینکه در سال گذشته، شیراز در کاهش تصادفات و ایمنی تردد رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است، افزود: با اجرای طرح توسعه جنوب شهر و احداث پل دوم میانرود با عنوان پل سجادیه، شاهد احداث پارک‌های حاشیه‌ای، مسیر دوچرخه‌سواری، ساختمان‌های بلندمرتبه در این منطقه هستیم.

شهردار شیراز هزینه اجرای این طرح‌ها را شامل تملک زمین و دیگر زیرساخت‌های عمرانی به ویژه فضای سبز 21 میلیارد تومانی برشمرد و اضافه کرد: بیشتر پروژه‌های در دست اجرای شهرداری شیراز با کمک و همکاری اقشار مختلف جامعه و نهادهای اجرایی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن عملیات زیرساختی شهری شاهد ارزش افزوده در مناطق محروم و کم‌برخوردار هستیم، گفت: برای تسهیل در سفرهای برون‌شهری شهروندان، ترمینال فلکه فرودگاه قدیم در آینده نزدیک به ابن منطقه انتقال می‌یابد، که با اجرایی شدن آن سفر به استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، لار و کرمان از طریق این ترمنیال انجام می‌گیرد.

شهردار شیراز در پایان اذعان داشت: اولویت اصلی شهرداری شیراز، استفاده از امکانات و تسهیلات  این نهاد مردمی برای کاهش فاصله بین شمال و جنوب این شهر است.

انتهای پیام/‌2448/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول