اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده مجلس از مدیریت در جذب اعتبارات برای آذربایجان‌شرقی

رتبه 17 آذربایجان‌شرقی در جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی کشور

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان‌شرقی در جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی رتبه هفدهم را در کشور دارا است.

رتبه 17 آذربایجان‌شرقی در جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی کشور

علی علیلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی در حالی صاحب رتبه هفدهم در جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی در کشور است که صنعت در آذربایجان شرقی پیشینه‌ای تاریخی دارد و زمانی که ما صاحب صنعت در کشور محسوب می‌شدیم خیلی از استان‌ها صنعت را تجربه نکرده بودند در حالی که این موضوع در آذربایجان‌شرقی سهل و حتی نادیده گرفته می‌شود.

وی با انتقاد از مدیریت در جذب اعتبارات در استان آذربایجان‌شرقی گفت: مدیریت در جذب اعتبارات از سطح ملی در حد و شایستگی استان نیست و باید مدیریتی مدیر گونه نسبت به جذب اعتبارات اختصاصی برای استان صورت گیرد.

علیلو با اشاره به بودجه مصوبه امسال در مجلس گفت: اعتبارات مصوب شده برای آذربایجان‌شرقی با همکاری و درایت نمایندگان استان عالی بوده است.

این نماینده مجلس نهم در عین حال تاکید کرد: تصویب و روی کاغذ آوردن اعتبارات شرط نیست بلکه باید منتظر شد و دید که مدیران در سطح استان نسبت به جذب این اعتبارات چگونه تلاش می کنند و آیا قله‌های این روند را طی خواهند کرد یا نه.

انتهای پیام/60002/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول