اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مستضعفان عالم به ظهور منجی عالم بشریت چشم دوخته‌اند

امام جمعه میاندوآب گفت: همه ملل دنیا از جمله مستضعفان عالم به ظهور منجی عالم بشریت چشم دوخته‌اند تا زمین را از عدل و داد پر کرده و بی‌عدالتی، استبداد و ظلم را ریشه‌کن کند.

مستضعفان عالم به ظهور منجی عالم بشریت چشم دوخته‌اند

حجت‌الاسلام محمد‌جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب، با اشاره به فرارسیدن روز نیمه‌شعبان اظهار داشت: هر گونه اقدام و سخنی که در راستای تخریب چهره امام زمان (عج) در اذهان عمومی صورت گیرد ظلم به بشریت به ویژه شیعیان است.

وی افزود: همه ملل دنیا از جمله مستضعفان عالم به ظهور منجی عالم بشریت چشم دوخته‌اند تا زمین را از عدل و داد پر کرده و بی‌عدالتی، استبداد و ظلم را ریشه‌کن کند، همه عالم برای اجرای فرمان‌های الهی منتظر ظهور مهدی موعود (عج) هستند پس این ولی خدا نه‌تنها بین مسلمانان بلکه در میان ابنای بشریت جایگاه برجسته‌ای دارند.

قهرمانی از تبلیغات بدخواهان علیه امام دوازدهم شیعیان اظهار تاسف کرد و گفت: دشمنان دین مبین اسلام افکاری به این ترتیب به اذهان عمومی در سراسر جهان ترزیق کرده‌اند که زمان ظهور امام زمان (عج) هنگامه بریدن سرها، نابودی بشریت، خون و خونریزی است در حالی که واقعیت غیر از این است.

وی انتشار این قبیل افکار مسموم و دور از واقعیت را از توطئه‌های مستکبران عالم دانست و گفت: از همه ابزارهای در اختیار خود برای مخدوش کردن سیمای حضرت ولی عصر (عج) نهایت استفاده را می‌کنند تا وی را نمادی از ظلم، جور و خشونت معرفی کنند در حالی که وی سمبل صفا، محبت، صلح، دوستی و مهربانی است.

امام جمعه میاندوآب بیان داشت: زمانی ایشان ظهور می‌کنند که ابنای بشر به عالی‌ترین حد رشد معنوی و بلوغ واقعی رسیده است، این جنگ و خونریزی‌های را که در اقصی نقاط جهان می‌بینیم ناشی از عدم رشد بشر است ولی بعد از ظهور، جنگ و خونریزی جای خود را به ثبات، امنیت و آرامش می‌دهد.

قهرمانی عید بزرگ نیمه‌شعبان را بهترین فرصت برای معرفی امام‌ دوازدهم دانست و اظهار داشت: مطرح کردن مبحث مهدویت و مسائل حول محور آن باید در طول سال، در جلسه‌ها و نشست‌های مختلف به‌طور جدی تداوم پیدا کند ولی اعیاد شعبانیه به ویژه روز میلاد این امام فرصت مغتنمی برای تبیین فلسفه ظهور است و باید خود آموخته و به دیگران هم آموزش دهیم که چگونه می‌توانیم مانند یک منتظر واقعی رفتار و زندگی کنیم.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول