اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

رفاقت جای رقابت انتخاباتی را بگیرد

امام جمعه شهرستان دزفول گفت: در شرایط کنونی که انتخابات به پایان رسیده باید رفاقت جای رقابت را بگیرد و همه برای ساختن کشور تلاش کنند.

رفاقت جای رقابت انتخاباتی را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه دزفول با مخاطب قرار دادن خواص و افراد حاضر در صحنه‌های سیاسی اظهار داشت: باید رفاقت جای رقابت را گرفته و کشور را از لحاظ دوقطبی بودن خارج کرده و متحد شد.

وی با تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی ادامه داد: ایشان فرد شناخته شده‌ای در تمام مدت پیروزی انقلاب اسلامی بوده که از این پس رئیس جمهور منتخب مردم هستند و باید در راستای گره‌گشایی از نابسامانی‌ها و مشکلات مردم در بحث گرانی و بیکاری تلاش کرده و آرامش را در تمام کشور برقرار کند و به وعده‌های خود عمل کند و در راستای عزت و اقتدار نظام گام بردارد و فقط خود را وامدار مردم دانسته و به هیچ دسته و گروهی وابسته نشود.

امام جمعه دزفول همچنین به انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: در شورای شهر دزفول، افراد متدین و دیندار و جوان و پویا انتخاب شده که ترکیب بسیار عالی است، که این افراد منتخب فقط خود را وامدار مردم دانسته و باید همدلی و وحدت را بین 13 نفر خود حفظ کنند تا به مانند دوره قبلی و حتی بهتر از آن به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

وی همچنین پیروزی غرورآفرین ملی پوشان تیم ملی فوتبال ایران را نیز تبریک گفت و برایشان آرزوی موفقیت با کمک و دعای امام زمان(عج) را خواستار شد.

امام جمعه شهرستان دزفول با اشاره به مناسبت‌های این هفته و از جمله آن‌ها 31 خردادماه ادامه داد: این روز سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران بوده که امام (ره) در مورد ایشان فرمودند که او با سرافرازی زیست و با سرفرازی نیز به شهادت رسید.

وی با اشاره به 31 خردادماه، روز بسیج اساتید اعلام کرد: مطمئناً پیشرفت در کشور با روحیه بسیجی امکان پذیر است.

قاضی‌دزفولی افزود: روز یکم تیر سالروز فرمان امام برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بوده که این کار فرمان گویای گفتمان دینی و فرهنگی در نظام انقلاب است.

وی تأکید کرد: از اوایل تیرماه سال 92 آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب بوده که این نعمت به وفور در کشور یافت شده ولی این مطلب را باید به یاد داشت که صرفه‌جویی در استفاده از آن نعمت باعث وفور بیشتر می‌شود.

قاضی‌دزفولی بهترین مناسبت این هفته را سوم تیر و روز نیمه شعبان تولد منجی عالم اعلام کرد و اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) کسانی هستند که در وزارت اطلاعات فعالیت می‌کنند و با این‌که مردم از آنان شناختی ندارند ولی آنان به وظیفه خطیر خود عمل کرده تا امنیت در سراسر کشور حکمفرما شود.

وی افزود: مهمترین مقوله مهدویت، انتظار است که در حقیقت جزو بالاترین عبادات مؤمنین بوده و کسی که منتظر امام زمانش باشد به مانند کسی است که شمشیر در دست گرفته و در رکاب پیامبر خدا ایستاده است.

انتهای پیام/72006/م40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول