اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان:

حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را خوار و زبون کرد

امام جمعه موقت کنگان گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را خوار و زبون کرد.

حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را خوار و زبون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله سبحانی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کنگان با تقدیر از حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در 24 خرداد ماه اظهار داشت:حضور پرشور، آگاهانه و خلق حماسه بزرگ سیاسی محاسبات دشمن را به هم ریخت و آنها را خوار و زبون و سردرگم کرد.

وی با اشاره به پرشور مردم در انتخابات افزود: اکنون حماسه سیاسی خلق شده و مسئولین باید بکوشند با همت مضاعف و با حمایت مردم خالق حماسه عظیم اقتصادی و حل مشکلات باشند.

سبحانی حمایت از رئیس‌جمهور منتخب را وظیفه آحاد مردم جامعه دانست و گفت: اکنون وظیفه آحاد مردم و مسئولین اطاعت از رهبری و حمایت از رئیس جمهور منتخب است.

وی با تبریک میلاد مسعود آخرین حجت حق حضرت مهدی موعود (عج) بیان داشت: معرفت و شناخت حضرت و آماده کردن خود و جامعه برای ظهور وظیفه مهم منتظران آن امام همام است.

خطیب جمعه کنگان افزود: خودسازی با تأسی به سیره حضرت در گفتار و کردار می‌تواند ما را به امام عصر ارواحنا فداه نزدیک و مأنوس کند.

سبحانی اظهار داشت: سعادت و کمال و آرامش حقیقی با ظهور دولت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه محقق خواهد شد و همه ما باید برای ظهور امام عصر (عج) تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز سوء قصد به رهبری معظم انقلاب اشاره و گفت: حفظ ایشان از الطاف بزرگ الهی بر امت اسلام بویژه ملت بزرگ ایران بود.

سبحانی بیان داشت: این نظام و رهبری صاحب دارد و اثبات شده که امام عصر (عج) صاحب و پشتیبان رهبری و این نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت کنگان به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: مبارزه با این بلای خانمان سوز نیازمند عزم ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/2452/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول